Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Campus d'Excel·lència Internacional - Universitat Rovira i Virgili - Tarragona - Espanya

Portada > Gestió Acadèmica > Tràmits administratius > Pagament taxes des de l'estranger

Gestió Acadèmica

Pagaments de taxes des de l'estranger (Màster)

• CONCEPTE: procediment pel qual l'estudiant pot abonar des de l'estranger l'import de les despeses acadèmiques que s'han generat.
Tràmits per sol·licitar-ho
Qui La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.
Què

Els imports deguts en concepte de matrícula i taxes acadèmiques.

Quan

En el moment que l'estudiant es matricula i en tot cas sempre abans de la data de venciment del rebut.

On A la Secretaria de Centre/Campus on es realitzen els estudis.
Com

El procediment per poder fer el pagament per rebut bancari serà el següent:

1. L'estudiant es posa en contacte amb la Secretaria del seu centre per demanar que li enviïn la Fitxa de transferència bancària i el rebut corresponent.
  2. La Secretaria fa arribar el rebut i la fitxa de transferència bancària a l'interessat per correu electrònic en format pdf, per tal que pugui efectuar el pagament des del seu país.
  3. L'estudiant s'ha d'adreçar a l'entitat bancària amb el model de fitxa i rebut corresponent tenint en compte que les despeses bancàries són a càrrec de l'estudiant. L'entitat bancària a partir de les dades que constin a la fitxa farà els tràmits pertinents per fer efectiu el pagament.