Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

CEICS

Portada > Gestió Acadèmica > Tràmits administratius > Convocatòria addicional d'avaluació d'estudis de Grau

Gestió Acadèmica

Convocatòria addicional d'avaluació d'estudis de grau



  • CONCEPTE: és una tercera convocatòria que els estudiants que estan en condicions de finalitzar els estudis el curs acadèmic actual poden afegir a la matrícula de les assignatures que escullin i amb els efectes econòmics corresponents.

Tràmits per sol·licitar-ho
Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, amb identificació prèvia.

On

A la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria del centre on estudia.

Quan
  • Període extraordinari:
    • Des del dia en què hagi formalitzat la matrícula fins al 28 de setembre.
    • Per assignatures de primer quadrimestre, aquest període s'amplia fins al dia 27 de febrer un vegada cop les qualificacions.
Com
Cost

La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost. Cal, però, que l'estudiant aboni l'import corresponent a la matrícula de la convocatòria addicional de les assignatures seleccionades.

Observacions
  • Poden sol·licitar convocatòria addicional els alumnes que finalitzin estudis aquest curs, és a dir, aquells a qui manquin per acabar la carrera 72 crèdits (estudiants a temps complet) o 36 crèdits (estudiants a temps parcial).

  • La convocatòria addicional no es pot aplicar en el cas d'assignatures que el centre hagi considerat de caràcter eminentment pràctic i en les quals han acordat una sola convocatòria d'avaluació.

  • La convocatòria addicional es du a terme en un dels períodes següents, a criteri del centre:
    • Desembre
    • Gener
    • Maig
    • Juny


Resolució de la sol·licitud
Qui

El o la cap de la secretaria.

Quan

Sempre que sigui possible, en el moment de presentació de la sol·licitud.

Les sol·licituds presentades fins al 28 de setembre s'han de resoldre com a màxim el 15 d'octubre.

Les sol·licituds presentades fins al 27 de febrer s'han de resoldre com a màxim l'1 d'abril.

Com

Les resolucions favorables es publiquen al tauler d'avisos i, si s'escau, s'actualitza l'expedient de l'estudiant. Les resolucions desfavorables es notifiquen a l'estudiant. 

Efectes econòmics

L'estudiant ha d'abonar el preu del crèdit que correspon a la matrícula que afecta la convocatòria addicional de les assignatures seleccionades.

Amb independència de l'ús o no de les tres convocatòries, no procedeix cap tipus de devolució econòmica.

Observacions

A la matrícula de la convocatòria addicional no s'hi aplica el recàrrec econòmic de repetició, en el cas que l'estudiant s'hagi matriculat de les assignatures en cursos anteriors.



Informació

© 2008 Universitat Rovira i Virgili