LEGALITZACIONS DOCUMENTS ACADÈMICS EMESOS PER LA URV: PROCEDIMENT PER VIA NOTARIAL

• CONCEPTE: Procediment de legalització de documents acadèmics universitaris no oficials, com títols, certificats o diplomes corresponents a estudis propis de la URV.

Verificació signatures de documents emesos per la URV

Què

Documents emesos per les autoritats acadèmiques de la URV

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

Com i On

Documents acadèmics, la signatura dels quals estigui acreditada davant de notari i que han de tenir efectes a països signataris del Conveni de la Haia.

El tràmit consta de dos actes:

1. Reconeixement de les signatures de les autoritats acadèmiques per part del notari referenciat per la Universitat.

2. Reconeixement de la signatura del notari anterior per part del Col·legi Notarial al qual pertany (Col·legi de Notaris de Catalunya), qui estamparà la postil·la de la Haia.

Documents acadèmics, la signatura dels quals estigui acreditada davant notari i que han de tenir efectes a països no signataris del Conveni de la Haia.

El tràmit consta de cinc actes:

2. Reconeixement de la signatura del notari anterior per part del degà del Col·legi Notarial al qual pertany (Col·legi de Notaris de Catalunya).

3. Legalització pròpiament dita (1r pas):
    Ministerio de Justicia (Secció de Legalitzacions)
    C/ de la Bolsa, 8, 28071 Madrid
    Tel. 902.007.214
    legalizacion(ELIMINAR)@educacion.es

4. Legalització pròpiament dita (2n pas):
    Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea y Cooperación (Sección de Legalizaciones)
    C/ General Pardiñas,55
    Tel. 91.379.16.63
    Cita prèvia a https://sede.maec.gob.es/pagina/index/directorio/citaprevia

5. El reconeixement de les signatures anteriors es podrà instar en la representació diplomàtica o consular acreditada en Espanya del país on hagi de tenir efecte el document.

En el moment que ho requereixi

Adreces d'interès

Notaria Garrido