Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Campus d'Excel·lència Internacional - Universitat Rovira i Virgili - Tarragona - Espanya

Portada > Gestió Acadèmica > Serveis administratius a través de la web

Gestió Acadèmica

Serveis administratius a través de la web

La Universitat Rovira i Virgili ha estat treballant per a oferir-vos als estudiants diferents enllaços a la web amb l'objectiu de mantenir-vos informats i facilitar-vos els tràmits que heu de realitzar.

Actualment, estan activades i ja es troben a la vostra disposició:

Cita prèvia per a la sol·licitud d'expedició de títol

La Universitat, ha estat treballant en aquest sentit i, properament, s’activarà per alguns centres la cita prèvia per a l’expedició de títol.

Consulta de l'expedient acadèmic

Des de fa uns cursos acadèmics podeu consultar, també,  a través de la web de la URV, l’expedient acadèmic, eina que us permet estar informats en tot moment de les assignatures matriculades, convalidades, adaptades i reconegudes, així com de les corresponents qualificacions. El nombre d’alumnes que hi accediu per a fer consultes és molt elevat i, per tant, entenem que us és una eina útil, principalment en el moment de l’avaluació i prèviament a formalitzar les matrícules. Actualment estem treballant en incloure més informació que pensem també us pot ser d’utilitat.

Consulta de l'expedient econòmic

Disposeu també de la consulta de l’expedient econòmic, que us permetrà estar informats en tot moment respecte a tots els moviments relacionats amb l’estat econòmic de la vostra matrícula:

1. al compte corrent que teniu actiu

2. els pagaments de rebuts

3. els descomptes

4. les devolucions

5. les resolucions de les sol·licituds de beca i les corresponents regularitzacions.

Consulta de les Dades personals

Podeu també consultar les vostres dades personals tal i com consten als sistemes informàtics de la URV:

• Dades personals
  • Dades de naixament
  • Domicili familiar
  • Domicili durant el curs

En aquesta mateixa consulta hi trobareu un enllaç que us portarà al tràmit específic per a sol·licitar algun canvi a les dades.

Tràmits administratius

Mitjançant aquests enllaços podeu consultar els procediments concrets que els estudiants heu de seguir per a cada tràmit. Hi podreu consultar els terminis i hi disposeu també d'un model d'instància específica per a cada tràmit.

Política de Qualitat de l'Àrea de Docència