saltar al contingut principal
Cercar
URV

Accés als serveis que us ofereix la URV


Com a estudiant de la Universitat Rovira i Virgili pots gaudir dels serveis que, un cop matriculat, t’ofereix la Universitat. A continuació t’informem dels principals.

SERVEIS DIGITALS

Per norma general, un cop formalitzada la primera matrícula dins a la Universitat, al cap de 24 hores tindràs accés a tots els teus serveis digitals (intranet, correu electrònic, Campus Virtual, revistes electròniques, xarxa sense fils, etc.), sempre que hagis acceptat la Normativa d’ús de les tecnologies d’informació i comunicació (TIC) de la URV.

INTRANET

Per disposar de tots els serveis digitals has d’accedir a la intranet. Per accedir-hi, has de seguir els passos següents:

   a Intranet

Cada estudiant rebrà un nom d’usuari únic i una contrasenya, que són els següents:

Accés nous estudiants

El nom d'usuari inicial és el teu NIF/NIE/Passaport

Exemple: 11111111-A

La clau d'accés inicial serà la data de naixement en format DD-MMM-AA. 

Exemple: 02-MAI-78. El mes MMM pot ser (GEN, FEB, MAR, ABR, MAI, JUN, JUL, AGO, SET, OCT, NOV, DES). Recorda de posar els guions entre el dia, mes i any.

Accés estudiants ja matriculats altres cursos

El nom d'usuari i la clau d'accés són els que utilitzes per entrar als serveis digitals de la Universitat (intranet, correu electrònic, Campus Virtual, revistes electròniques, etc.)

Canvi Clau Accés

Una vegada hagis entrat a la intranet, podràs canviar la clau d’accés mitjançant l’enllaç que trobaràs a l’apartat Serveis de Xarxa - Canvi de la Clau d’accés

CORREU ELECTRÒNIC

Les comunicacions entre l’administració de la URV i els estudiants es faran, sempre que sigui possible, a través de correu electrònic. En aquests casos, es realitzaran a través de l’adreça del correu electrònic institucional que l’estudiant tingui assignada.

A través d’aquest correu també rebràs tota la informació institucional.

Per accedir-hi has de seguir aquesta ruta:

  1. Accedir a la intranet - Serveis de Xarxa
  2. Correu electrònic

Un cop dins del lector de correu, a la part superior esquerre, veuràs l'adreça de correu que se t’ha assignat (en format nom.cognom1@estudiants.urv.cat, llevat de coincidències).

També es pot configurar el teu client de correu electrònic, així com dispositius mòbils, per tal de rebre aquesta bústia.

El volum de les bústies està d’acord amb el perfil d’usuari.

Pots trobar tota la informació en l’apartat d’Ajuda que hi ha al correu electrònic.

MOODLE. Entorn Virtual  d’Aprenentatge (EVA)

L’Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA), Moodle, de la URV és un entorn de treball a Internet que serveix de suport a la docència i orientació universitària.

Per accedir a Moodle, els usuaris de la URV han d’utilitzar el nom d’usuari i la contrasenya institucionals d’accés als serveis de xarxa de la URV.

Per accedir-hi has d’anar a l’URL http://moodle.urv.cat o seguir aquesta ruta:

  1. Accedir a la intranet - Campus Virtual
  2. Campus URV

Dins de Moodle, tens accés a l’aula virtual de cadascuna de les assignatures matriculades i a les tutories electròniques, que són un espai de treball i trobada amb el teu tutor de titulació.

Tot i tenir assignades totes les assignatures virtuals i l’espai de tutories electròniques al Moodle, pot ser que hi hagi espais que apareguin com a “no disponibles per als estudiants” quan intentis accedir-hi, ja que la seva disponibilitat la regulen els professors que hi intervenen i, per tant, no es correspon amb cap procediment tècnic.

Durant el curs, qualsevol canvi oficial de les teves dades personals, així com de la teva matrícula es reflectirà a l’EVA en les 48h següents a la modificació.

L’adreça de correu electrònic que tindràs assignada al teu usuari Moodle, serà el institucional i no la podràs canviar per una adreça particular, per tant totes les informacions institucionals que t’arribin utilitzaran aquest mitjà.

Per a qualsevol problema o consulta sobre Moodle, pots adreçar-te a suport.moodle(ELIMINAR)@urv.cat

SECRETARIA VIRTUAL

A través d’aquesta informació podràs consultar diferents estats del teu expedient.

Per accedir-hi has de seguir la ruta següent:

  1. Accedir-hi, a la intranet 
  2. Secretaria Virtual

CONSULTA DE L’EXPEDIENT ACADÈMIC

Aquesta consulta et pot ser d’utilitat per:

- Conèixer oficialment les qualificacions obtingudes aquest curs.

- Conèixer el desenvolupament del teu expedient en relació amb el pla d'estudis i la teva situació acadèmica personalitzada.

Per accedir-hi, has de seguir aquesta ruta:

  1. Accedir a la intranet - Secretaria Virtual
  2. Consulta de l’expedient acadèmic

CONSULTA DE L’EXPEDIENT ECONÒMIC

Aquesta consulta et pot ser d’utilitat en els casos següents:

- Verificar la situació dels rebuts de la matrícula

- En el cas que tinguis dret a exempció de preus de matrícula, podràs comprovar que la vigència de la situació es compleix a l'inici de l'activitat acadèmica a la URV (12 de setembre). En el cas que la data de vigència sigui anterior i consideris que mantens el dret a l'exempció, cal que renovis la condició corresponent.

- Pots consultar en tot moment a través de la intranet els moviments relacionats amb l’estat econòmic de la teva matrícula.

Per accedir-hi, has de seguir aquesta ruta:

  1. Accedir a la intranet - Secretaria virtual
  2. Consulta de l’expedient econòmic

CONSULTA DE DADES PERSONALS

- Pots consultar en tot moment a través de la intranet les dades personals que consten en el teu expedient.

Cal revisar la informació que hi consta, si  observes alguna errada, cal que mitjançant el tràmit: Canvi de dades identificatives de l’expedient, ho comuniquis a la secretaria del centre al qual estigui adscrit l’ensenyament que curses. Cal fer especial atenció a aquest apartat abans de sol·licitar l’expedició del títol.

Per accedir-hi, has de seguir aquesta ruta:

  1. Accedir a la intranet  - Secretaria virtual
  2. Consulta dades personals

D’altra banda, a més d’accedir a través de la intranet, moltes de les pàgines web dels Centres de la URV tenen enllaços directes a aquests serveis.

 XARXA SENSE FILS

Per tal de tenir accés a la xarxa WIFI de la Universitat, en la ruta següent trobaràs tota la informació per poder connectar-t’hi:

  1. Accedir a la intranet à Serveis de Xarxa
  2. Xarxa Oberta

CARNET UNIVERSITARI

El carnet universitari de la URV és una eina d’identificació dels estudiants, així com d’accés a determinats serveis de la URV.

És imprescindible per accedir a alguns dels serveis que la URV posa al teu abast com:

-         votació electrònica remota
-         accés al préstec de la Biblioteca/CRAI
-         accés als pàrquings
-         identificació com a membre del col·lectiu universitari

TRAMITS ADMINISTRATIUS

A la web trobaràs tots els procediments, terminis i models de sol·licitud que et poden fer falta en algun moment de la teva estada a la Universitat. Per accedir-hi, has de seguir aquesta ruta:

www.urv.cat/gestio_academica/tramits_administratius