Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Campus d'Excel·lència Internacional - Universitat Rovira i Virgili - Tarragona - Espanya

Portada > Docència > Doctorat > Programa de doctorat en Comunicació

Docència

Programa de doctorat en Comunicació

Objectius generals del doctorat

L'objectiu principal dels estudis de doctorat és formar doctors en investigació avançada de qualitat en l'àmbit dels Estudis de Comunicació. A tal efecte, els objectius generals són els següents:

• Ampliar capacitats per adquirir una especialització intensiva en les diferents orientacions aportades per les línies d'investigació definides al programa.
  • Potenciar la iniciativa per al desenvolupament de projectes d'investigació amb la metodologia i els principis científics propis de la línia en què els doctorands realitzin la seva investigació.
  • Fomentar l'adquisició d'habilitats generals relacionades amb la capacitat de treball personal i en grup, participació en projectes d'investigació, gestió de bases de dades bibliogràfiques, etc.
  • Aportar els conexeiments i les tècniques necessàries per a la realització de la tesi doctoral.

Estructura del doctorat

El període de formació del programa de doctorat està vinculat al següent Màster Universitari implantat en la Universitat (conforme al RD 1393/2007):

Línies d'investigació i directors de tesis doctorals

Línies de recerca:

Comunicació de risc

Comunicació i turisme

Comunicació política

Comunicació i identitat cultural

Comunicació i gènere

Economia política de la comunicació

Gestió estratègica de la comunicació corporativa i relacions públiques

Esport, cultura i societat

Estudis sobre cinema i audiovisual

Directors de tesi: (Dept. d'Estudis de Comunicació)

Dra. Aranzazu Maria Capdevila Gómez

Dr. Vicente-Paul Capriotti Peri

Dr. Enric Castelló Cogollos

Dr. José Francisco Cerdán Los Arcos

Dr. David Domingo Santamaria

Dr. Jordi Farré Coma

Dra. María Asunción Huertas Roig

Dr. Bernat López López

Dra. Laia Quílez Esteve

Dra. Iolanda Tortajada Giménez

Dra. Catalina Matilla Serrano

Dra. Mª del Mar Gutiérrez-Colón Plana (Dept. Estudis Anglesos i Alemanys)

Dr. Jairo Alfonso Lugo Ocando ( University of Sheffield)

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 st1\:*{behavior:url(#ieooui) } /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabla normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Admissió

• Nombre màxim d’estudiants: 20
    • Criteris d’admissió i selecció:

Per accedir al Programa de Doctorat en el seu periode d'investigació serà necessari complir les condicions establertes com a requisits d'accés a l'article 19 i la disposició adicional quarta del RD 1393/2007.

Criteris específics:

Valoració del currículum acadèmic i entrevista personal.

Coordinador/a

Dr. José Francisco Cerdán Los Arcos

Dpt. d'Estudis de Comunicació

josetxo.cerdan(ELIMINAR)@urv.cat