El Registre de la URV és competència del Registre General de la URV.
El Registre General és una unitat administrativa de caràcter general integrada en la Subunitat de Gestió de Convenis i Registre que depèn de la Secretaria General. El Registre General assumeix les funcions de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR) establertes per la Llei 39/2015 i coordina als registres auxiliars.
Les persones poden presentar escrits, sol·licituds o comunicacions adreçats a la URV mitjançant dos canals d'accés:
Segons l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, permet la presentació de la documentació en els llocs següents:
En el cas d'enviament per correu administratiu, la presentació de la documentació a l'oficina de Correos de l'Estat Espanyol s'ha de fer d'acord amb el que disposa l'article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, en un sobre obert, per tal que la sol·licitud, l'escrit o la comunicació adreçat a la Universitat Rovira i Virgili sigui datat i segellat per l'oficina de Correos. Si la sol·licitud no està datada i segellada de la forma adient s'entendrà com a data vàlida de presentació la d'entrada al registre de la Universitat Rovira i Virgili.
Raquel Bea López
Judith Basterra Franco
registre.general(ELIMINAR)@urv.cat
"AVÍS IMPORTANT aquesta adreça electrònica només és per a consultes o incidències sobre el registre de documents”.
Per qualsevol consulta acadèmica us heu d'adreçar a la secretaria de gestió acadèmica de la facultat o escola adient de la URV.