Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Portada > Notícies

Departament de Filologia Catalana

Llistat

Jornades sobre Llengua, Literatura i Nació a la UAM de Poznan coorganitzades per Jordi Ginebra

Els dies 11 i 12 d’octubre van tenir lloc a la Universitat Adam Mickiewicz de Poznan unes Jornades sobre Llengua, Literatura i Nació, organitzades pel Centre d’Estudis Catalans de la UAM i l’Àrea de Llengua del Departament de Filologia Catalana de la URV (Tarragona), amb el cofinançament de l’Institut Ramon Llull i del programa de mobilitat docent Erasmus +, així com el suport logístic de l’Institut de Filologia Romànica de la UAM.

Els ponents convidats van ser Miquel Nicolàs (UV), Francesc Feliu (UdG), Jon Kortazar (EHU-UPV) i Sebastià Moranta (Philipps-Universität Marburg). Tanmateix, la ponència que va encetar les Jornades va anar a càrrec de Jordi Ginebra (URV), coorganitzador de les Jornades i comissari de l’Any Fabra 2018.

Notícia al Blog XarxaLlull