Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Departament de Filologia Catalana

Llistat

El grau de Llengua i Literatura Catalanes de la URV, el millor de l’Estat

Segons l’U-Ranking 2018, la universitat és la millor valorada en el grau de Llengua i Literatura Catalanes

La Universitat Rovira i Virgili es troba en quarta posició en rendiment en docència, investigació i desenvolupament tecnològic segons els resultats que s’han presentat aquest dijous, referents a l’edició 2018 de l’U-Ranking. Aquest document, que assoleix la sisena edició, presenta els resultats de les activitats docents, d’investigació i d’innovació i de desenvolupament tecnològic de les universitats i ofereix una ordenació de les institucions per a cada àmbit i per al conjunt de les activitats universitàries.

L’U-Ranking inclou les 48 universitat públiques i 13 de privades. Així, aquesta edició analitza un total de 61 universitats i cobreix el 94% del sistema universitari de l’estat espanyol pel que fa al nombre d’estudiants de grau. En relació al número de graus, el rànquing en cobreix 2.300.

Les puntuacions de les titulacions s’obtenen a partir de 256 indicadors, que permeten identificar les universitats més ben valorades en els diferents graus que ofereixen. Així, aquest rànquing situa el grau de Llengua i Literatura Catalanes de la URV com el més ben valorat del sistema universitari estatal. A més, l’U-Ranking fa destacar especialment la branca d’humanitats de la universitat i en col·loca diversos en primera posició.