Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Departament de Filologia Catalana

Llistat

Margarida Aritzeta rep la Creu de Sant Jordi

La professora i escriptora Margarida Aritzeta rep la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya:

“El Govern ha acordat concedir la Creu de Sant Jordi 2018 a 31 personalitats i 24 entitats que s’han destacat pels serveis prestats a Catalunya en la defensa de la seva identitat o, més generalment, en el pla cívic i cultural.

Margarida Aritzeta i Abad Escriptora i professora de literatura

Per la qualitat de la seva obra literària, composta sobretot de títols de narrativa infantil i juvenil, novel·les, estudis i assajos i els contes i narracions, entre els quals, els que va publicar amb el col·lectiu Ofèlia Dracs. La seva trajectòria ha estat reconeguda amb prestigiosos guardons, com el Premi Víctor Català, de contes i narracions, o el Sant Joan, de narrativa. Com a professora a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, ha contribuït molt significativament a l’estudi de la literatura catalana.”