Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Portada > Notícies

Departament de Filologia Catalana

Llistat

Curs de l'AELC sobre la nova Gramàtica de la llengua catalana

L’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana ha organitzat un curs sobre la nova Gramàtica de la llengua catalana que s'impartirà a Tarragona el mes de febrer.

Es tracta d'un curs de 12 hores, dirigit a persones que treballen amb la llengua (escriptors, traductors, editors, periodistes, professors, estudiants o investigadors universitaris...). L'imparteix Neus Nogué Serrano, professora de la Universitat de Barcelona.

Les sessions tindran lloc cada dimecres del 7 al 28 de febrer, de 10h a 13h, al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (Av. Catalunya, 35, Tarragona).

Per als socis de l'AELC i els estudiants de la URV el preu és de 20€. Cal fer la inscripció a www.escriptors.cat/cursos-gramatica