Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Departament de Filologia Catalana

Llistat

Se celebra la XII Trobada del Grup d'Estudis Etnopoètics a Sueca

Els dies 11 i 12 de novembre Sueca acollirà la celebració de la XII Trobada del Grup d'Estudis Etnopoètics (Societat Catalana de Llengua i Literatura - Institut d'Estudis Catalans) dedicada a "Etnopoètica, terminologia i mitjans de comunicació".

El Departament de Filologia Catalana hi serà present amb la participació d'Albert Oliva, Carme Oriol i Emili Samper.

• Albert Oliva hi presentarà la comunicació "La difusió de la recerca folklòrica d'Eusebi Ribas Vallespinosa en la premsa comarcal i local de Valls de principis del segle XX".
  • Carme Oriol hi presentarà el seu darrer llibre Estudis de literatura popular. Història i mètodes.
  • Emili Samper hi presentarà les novetats editorials següents: Estudis de Literatura Oral Popular / Studies in Oral Folk Literature, núm. 4 (2015); Revista d’etnologia de Catalunya, segona època, núm. 41 (2016); Aplec de cançons populars catalanes. Cels Gomis i Mestre (1841-1915). Calaceit: Carrutxa, 2015.

Tota la informació sobre la trobada es pot consultar a la pàgina del Grup d'Estudis Etnopoètics: http://blogs.iec.cat/gee/