Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Portada > Notícies

Departament de Filologia Catalana

Llistat

Es publica la 'Gramàtica històrica de la llengua catalana'

El doctor Joan Martí i Castell n'és un dels coautors

El novembre de 2016 es presenta el llibre Gramàtica històrica de la llengua catalana, publicat per les Publicacions de l'Abadia de Montserrat i amb la participació de l'Institut d'Estudis Catalans.

Els seus autors són Mar Batlle, Josep Moran, Joan Anton Rabella i Joan Martí i Castell, tots ells estudiosos de llarga trajectòria en el camp de la gramàtica històrica. El doctor Martí i Castell, a més, és catedràtic de la URV, adscrit al Departament de Filologia Catalana, i va ser el primer rector d'aquesta universitat. En aquesta obra s'ha encarregat de l'apartat de sintaxi.

L'acte de presentació del llibre és dijous 10 de novembre del 2016, a 2/4 de 6 de la tarda, a la Sala Pi i Sunyer de l'Institut d’Estudis Catalans (carrer del Carme, 47, Barcelona).