Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Departament de Filologia Catalana

11 de maig de 2016

Llistat

Jornada “Literatura glocal. Autors de proximitat”

El Departament de Filologia Catalana de la URV i el Servei Educatiu del Tarragonès (Departament d’Ensenyament) organitzen la jornada “Literatura glocal. Autors de proximitat” (dimecres 11 de maig a les 17.00 h). L'acte s'organitza en el marc del Pla de Formació de Zona del Tarragonès, tanmateix és obert a tota persona interessada en la temàtica que s’hi desenvoluparà.

L’objectiu de l’activitat és posar en valor els autors del territori i potenciar la lectura de les seves obres entre l’alumnat de secundària i batxillerat. La jornada comptarà amb la participació del gros dels escriptors/es que han participat en el projecte Literatura Km0, impulsat per Onada Edicions. D’altra banda, Màrius Serra oferirà una xerrada sobre la literatura glocal.