Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

4 de maig de 2016

Llistat

'Veus per a un aniversari', de l'escriptora tarragonina Olga Xirinacs

L'ESCAT organitza, amb la col·laboració de la Càtedra Josep Anton Baixeras i el Museu d'Art Modern de Tarragona, l'acte "Veus per a un aniversari" per celebrar el 80è aniversari de l'escriptora tarragonina Olga Xirinacs.

Us convidem a l'acte que es durà a terme el dimecres 4 de maig a les 19 h a la sala d'actes del Museu d'Art Modern de Tarragona. Durant l’acte, alguns dels membres que formen part del col·lectiu de l’ESCAT, entre els quals hi ha Carles Marquès, Cinta Mulet, Eugeni Perea, Fina Anglès, Francesc Valls, Isabel Ortega, Joan Cavallé, Jordi Tiñena, Lurdes Malgrat i Núria Gómez, cediran la seva veu als personatges d’El pescador de nit, El tren de carbó, Vampirs, La mà tallada, El trasllat, El no-difunt i Nit de Bruixes, contes seleccionats de l’escriptora.

Invitació