Ofertes Borsa Treball

Ofertes de pràctiques en empreses

Tornar al llistat d'ofertes

Codi: Pract 89/16

Pràctiques de Grau d'Anglès a Salou (ESCOLA INNOVA SALOU, SL)

Data de recepció: 25/11/2016 Data d'actualització: 25/11/2016
CARACTERÍSTIQUES
  • Empresa: Escola Innova Salou, SL
  • Centre de treball: Salou
  • Retribució: 200€ mensuals
  • Horari de treball: 10 hores setmanals de dilluns a dijous
  • Nombre de places vacants: 1
  • Tipus de contracte: conveni de pràctiques amb empreses externes
  • Incorporació: immediata
  • Tasques a desenvolupar:

Objectiu:

• Seleccionar i aplicar mètodes de recerca apropiats. Millorar les habilitats metodològies i analítiques. Desenvolupar capacitats personals i interpersonals, i d’actituds i habilitats emprenedores i de gestió. Tenir capacitat de treball en equip. Tenir capacitat d’interacció amb els usuaris i clients de la informació…

Tasques:

• Participar activament en els assumptes diaris del departament lingüístic al qual està assignat, on té l’oportunitat d’aprendre directament del treball d’un expert en ensenyament d’idiomes.
    • Les activitats participatives seràn dissenyades per posar en pràctica tot el que ha après l’alumne.
    • Assistència en el funcionament i l’avaluació de programes per a diferents grups d’usuaris. Treball de referència. Estudi de les necessitats d’informació per tipus de destinatari. Disseny, planificació i avaluació de les programacions. Anàlisi de l’ús de la intranet d’Escola Innova.
REQUISITS
  • Ensenyament: Grau d'Anglès
  • Situació acadèmica: estudiants amb el 50% dels crèdits aprovats
CONTACTE