saltar al contingut principal
Cercar
URV

ACTIVITATS DE XARXES PER A PDI I PAS


Hi ha diverses tipologies d’activitat que el personal docent i investigador (PDI) i el personal d’administració serveis (PAS) pot sol·licitar a través de la beca I-Networks:

Sempre i quan la setmana internacional estigui promoguda o coorganitzada per una xarxa de la qual la URV és membre, es pot sol·licitar la participació i cobertura amb ajut I-Networks.

Entre d’altres que compleixin amb aquest requisit, es podrà sol·licitar la subvenció per la participació a les següents setmanes internacionals:


La xarxa SGroup, de la qual la Universitat Rovira i Virgili forma part, ofereix beques per dur a terme les mobilitats relacionades amb la xarxa. Consulta més informació i les beques disponibles aquí.

El training "Intercultural orientation and travel safety awareness for outgoing students" té el propòsit de compartir experiències i coneixement sobre orientacions interculturals i conscienciació sobre la seguretat dels viatges dels estudiants sortints. Aquest tindrà lloc del 22 al 24 de novembre del 2024, en anglès a Bèlgica.

Les inscripcions estan obertes fins el dia 6 de setembre del 2023, mitjançant aquest enllaç.

El XV congrés anual SIOP Asia tindrà lloc del 19 al 21 de maig 2023 a Erevan, Armènia. El congrés pretén reunir la comunitat mundial d'oncologia pediàtrica per compartir els seus últims descobriments, idees i desenvolupaments. Podeu trobar més informació visitant la web del congrés.

Per tal de finançar la visita, es pot fer ús d'una beca ICon - aquestes beques serveixen per a que membres del SGroup (com és la URV) puguin dur a terme mobilitats per conèixer millor els seus socis associats.

La SGroup International Staff Week és una iniciativa que reuneix personal de les institucions membres de SGroup durant una setmana amb l'objectiu d'obrir l'espai per compartir les millors pràctiques i experiències amb els seus companys sobre un tema específic alhora que es crea la plataforma perfecta per a la cooperació.

La SGroup International Staff Week es durà a terme del 3 al 7 de juny del 2024, organitzada per la Silesian University of Technology a Gliwice, Polònia.
Aquest any, el programa se centrarà en Critical Pedagogy in Higher Education. Podeu trobar més informació aquí. L'enllaç per a inscriure's el podeu trobar aquí.

Reunió anual d'Stellenbosch International Academic Networks (SIAN) el 2023 i celebració dels 30 anys d'internacionalització a SU. Té lloc del 13 al 17 de març de 2023, a Stellenbosch University (SU), Sud-àfrica.

L'objectiu de la reunió de SIAN és reunir socis nous i existents per establir xarxes, discutir qüestions relacionades amb la internacionalització i presentar la SU. És una oportunitat per passar temps de qualitat amb els socis per créixer i reforçar la col·laboració i aprofundir les associacions. SU International patrocinarà els costos per a l'assistència de dos participants per institució associada (allotjament fins a 7 nits, la majoria dels àpats, viatges locals. Si us plau, poseu-vos en contacte amb rebeca.tomas@urv.cat del Centre Internacional per coordinar la representació de la nostra institució.

Consulteu el programa provisional adjunt. Les inscripcions a SIAN ja estan obertes i podeu fer-ho en línia aquí.



Tindrà lloc del 14 al 15 d'agost a Bandung, Indonèsia. A la Artnz-Geise Learning Center, Parahyangan Catholic University (UNPAR), Bandung. Dirigida a estudiants de doctorat i PDI. Recordeu que es pot fer ús d'una beca I-Networks per accedir a aquesta oportunitat.

Els esdeveniments de l'ICoHDES cridaran l'atenció per resoldre els reptes de la societat, especialment els problemes de malbaratament alimentari, mitjançant l'educació i la investigació, fomentant la innovació interdisciplinària i col·laborativa. L'ICoHDES se centra a resoldre problemes de sostenibilitat, com el malbaratament alimentari, que els factors humans, el disseny i l'educació poden abordar.

Es realitza una call for papers sobre els següents temes (tot i que no delimiten d'altres): sostenibilitat, objectius de desenvolupament sostenible, gestió de residus alimentaris, disseny per a la sostenibilitat, ciències humanes i socials, disseny de factors humans. educació per al desenvolupament sostenible, economia circular, producció i consum responsable, gestió de la innovació i la innovació, gestió energètica, disseny urbà sostenible, gestió de serveis per a la sostenibilitat, hostaleria i gestió de residus alimentaris, problemes globals de sostenibilitat i gestió de tecnologia.

Més informació sobre el call for papers aquí. Per qualsevol dubte, contacteu amb erasmus(ELIMINAR)@unpar.ac.id

El tema és "Challenges for local development in Latin America. A critical vision of the UN 2023 agenda". Idealment, l’UNL busca tres professors i/o professores i tres assistents docents de les universitats membres de l'INU per participar. Les àrees a tractar són:

- Pau, justícia i institucions sòlides
- Treball i creixement econòmic
- Ciutats i comunitats sostenibles
- Producció i consum responsable
- Bona salut i benestar

Són especialment benvingudes les manifestacions d'interès del personal que tingui interès i compromís amb els temes de desenvolupament d'Amèrica Llatina. La data límit per fer la sol·licitud és el 14 d’abril del 2023. Trobeu més informació aquí.

Programa destinat a doctorands i post-docs de la xarxa de l'INU per investigar en una universitat associada de l'INU. Consultar el lloc web per conèixer-ne les oportunitats que s’hi llisten.

Aquest programa té com a objectiu enfortir els vincles entre els membres de la xarxa proporcionant oportunitats al personal administratiu per visitar, estudiar, discutir i fer referència a sistemes d'administració i governança d’institucions de tota la xarxa. A través de les visites (staff shadowing) tant els participants que envien com els que reben es beneficien de l'intercanvi de bones pràctiques. A través del programa, els empleats passen una o dues setmanes amb un o dos socis diferents de l'INU, durant les quals el membre del personal aconsegueix convertir-se en una "ombra" d’un col·lega de les universitats receptores.

Aquest programa està finançat per les institucions d'enviament i d'acollida de la següent manera:

L'entitat remitent és responsable de pagar:

- Despeses de viatge i allotjament, amb l’ajut I-Networks.

La institució d'acollida és responsable de:

- Organitzar i finançar l'allotjament (hotel o allotjament en família) per al membre del personal visitant, així com cobrir el cost dels àpats ad hoc (és a dir, en organitzar un dinar/sopar per al membre del personal visitant, per exemple).

Per tal de sol·licitar aquest ajut cal posar-se en contacte amb la representant INU de la URV: Rebeca Tomás(ELIMINAR)

Organitzat cada any, ofereix la possibilitat que el personal de les universitats membres participi en l'aprenentatge actiu sobre les millors pràctiques en matèria d'estudiants i administració. Els participants participen en tallers, xarxes, presentacions i esdeveniments culturals. L'objectiu és la participació activa en la planificació i la realització de la formació tant del personal visitant com de l'amfitrió. Els membres de l'INU determinen el tema de la formació en funció dels seus interessos.

Les beques del Instituto de Estudios Avanzados del Litoral ja estan disponibles per a estades de recerca a realitzar durant l'any acadèmic 2024. Aquesta convocatòria de projectes s'adreça a investigadors estrangers de totes les àrees de ciència que tinguin una perspectiva interdisciplinària. El tema de la proposta de recerca el 2024 serà “Un futur compartit: la visió integral i global de la salut (Salut humana, medi ambient i zoonosi)”. La data límit de presentació de propostes és el 30 d'abril del 2024 fins a les 15:00 hores (hora argentina). Davant de qualsevol dubte contacteu a iealitoral(ELIMINAR)@unl.edu.ar.

  • Participació en Consells d’administració de l’INU

En cas que el PAS / PDI de la URV sol·licitin un programa de l'INU, ha de tenir present que les despeses assignades a la institució d'origen, en aquest cas la URV, seran tramitades a través de la convocatòria competitiva I-Networks.


INVESTIGADORS:

Redes de Investigación:

Una de les millors maneres de contribuir al desenvolupament del postgrau és fomentar la cooperació en investigació entre les nostres institucions. Per això, l'AUIP té una línia d'actuació, amb un pla de suport a la cooperació entre els nostres investigadors, el primer objectiu del qual és la creació de Xarxes Iberoamericanes d'Investigació.

GESTORS I RESPONSABLES ACADÈMICS DE POSTGRAU:

Misiones técnicas:

Les Missions Tècniques són accions de consultoria i assessoria que l'AUIP té ja establertes i que posa a disposició de les institucions associades per tal que aquestes puguin rebre assessorament o ajuda per resoldre problemes que s'hagin detectat en la seva oferta global de postgrau.





  • Consulta les activitats de les universitats membres, serveis i propers esdeveniments en aquest enllaç: https://eua.eu/events.html