FINANÇAMENT ERASMUS INTERNATIONAL 2017-18

Ajut Programa Erasmus+ International

Les beques Erasmus+ International consten de dos imports:

Distàncies Import ajut al viatge
Entre 100 i 499 km 180€
Entre 500 i 1.999 km 275€
Entre 2.000 i 2.999 km 360€
Entre 3.000 i 3.999 km 530€
Entre 4.000 i 7.999 km 820€
8.000 km o més 1.100€

Pujar

Complement URV al programa Erasmus+

Concepte Import
Complement URV 150€ (pagament únic)

'variable_pujar'

Altres fonts de finançament

MOBINT: Ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat

L'AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya) convoca anualment ajuts per a l'estudiantat que hagi obtingut una estada acadèmica de mobilitat, per tal de contribuir al finançament de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països.
L'ajut és de 200 € mensuals fins a un màxim de 6 mesos, independentment de la durada de l'estada.
Els criteris de selecció de les sol·licituds són els criteris acadèmics, el coneixement de la llengua de docència de la universitat de destinació i el país de destinació.

Més informació a la pàgina web de l'AGAUR.

Beques Europa Fundació Ciutat de Valls

La Fundació Ciutat de Valls convoca aquestes beques per estudiants universitaris residents en algun dels municipis de l'Alt Camp i que acreditin la concessió d'una estada amb reconeixement acadèmic, en qualsevol universitat estrangera, dins del marc de programes de mobilitat internacional.

Per a més informació consulteu el web de la Fundació Ciutat de Valls.