EU Careers Students Ambassadors 2016/17

CONVOCATÒRIA DE SELECCIÓ D'UN/A CANDIDAT/A URV AL PROGRAMA EU CAREERS STUDENT AMBASSADOR 2016/2017

L'Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO) a través d'EU Career, és responsable de la selecció de personal en per a totes les institucions i agències europees, inclosa la Comissió Europea, el Parlament i el Consell.

Com a agent d'ocupació dels millors graduats amb una àmplia reputació, està buscant un ambaixador d'EU Career a les millors universitats d'Europa. Aquesta figura EU Career Ambassadors consisteix a trobar maneres innovadores de promoció de les oportunitats que s'ofereixen, a través de:

• Assistir a fires d'ocupació o impartir presentacions a altres estudiants.
  • Desenvolupar xarxes universitàries i facilitant informació.
  • Mantenir una presència online en mitjans socials activa.
  • Respondre preguntes i dubtes sobre EU Careers.

La Universitat Rovira i Virgili (URV) fa una selecció prèvia del candidat que es presentarà al programa EU Career Ambassador i n'avalarà la candidatura, tal i com s'estableix en aquesta convocatòria.

Com participar-hi?

Cal enviar la documentació següent al Centre Internacional, a l'adreça electrònica mobility.out(ELIMINAR)@urv.cat en el termini establert al calendari.

Documentació:

1. La sol·licitud.
  2. Còpia de les acreditacions oficials de coneixements lingüístics de la llengua anglesa.
  3. Expedient acadèmic.
  4. Currículum Vitae.
  5. Carta de motivació on s'especifiqui l'interès de l'estudiant per participar en el programa EU Careers Student Ambassador.

RESOLUCIONS

Publicació de la convocatòria

16 de febrer de 2016

Presentació de sol·licituds