Becas Santander Investigación

CONVOCATÒRIES ANTERIORS:

Descripció:

Promoure l’actualització del nivell de coneixements dels participants, l’aprenentatge de noves tècniques i mètodes, establir o consolidar víncles acadèmics entre equips de recerca i institucions iberoamericanes, i reunir informació addicional i específica necessària pels estudis o recerques que estiguin realitzant els destinataris. Poden sol·licitar la beca professors i investigadors i estudiants de doctorat.

Dirigida a:

Personal docent i investigador, funcionaris i personal al servei de centres propis i mixtes del Consejo Superior de Investigaciones Científicas i doctorands adscrits a les universitats espanyoles participants amb conveni de col·laboració vigent amb el Santander.

Països de destinació:

Nicaragua, Dominican Republic, Chile, Puerto Rico, Uruguay, Paraguay, Bolivia, Costa Rica, Ecuador, El Salvador, Honduras, Argentina, Brazil, Colombia, Mexico, Peru, Portugal, Venezuela, Cuba, Guatemala, Panama.

Tipus:

Mobilitat per recerca.