Xarxes socials acadèmiques

Principals xarxes socials acadèmiques:

• Academia.edu: Xarxa social per a investigadors i professors universitaris d'arreu del món. Permet la cerca per universitat, àrea d'especialitat, departament o nom de persona.
  • ResearchGATE: Xarxa per a investigadors, feta per investigadors. Té per objectiu trobar investigadors i estudis d'interès i propiciar la col·laboració, el debat i el treball científic.
  • MyscienceWork: Xarxa social acadèmica que té per objectiu promoure el contacte entre científics i les publicacions en accés obert. Permet incloure l'OECID i generar estadístiques de l'investigador dins aquesta xarxa.

Preguntes freqüents de xarxes socials acadèmiques

Per a qualsevol consulta, adreceu-vos al personal de suport a la recerca del vostre CRAI o bé  per correu electrònic(ELIMINAR)