CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

Xarxes socials acadèmiques

Principals xarxes socials acadèmiques:

• Mendeley: Gestor de referències bibliogràfiques i software social per a gestionar i compartir documents científics. Feu-vos la vostra pàgina personal i descobriu els documents d'altres investigadors de totes les branques de la ciència. Amb Mendeley podreu saber les vegades que altres usuaris han llegit les vostres publicacions, seguir grups especialitzats en àrees temàtiques, etc.
  • Academia.edu: Xarxa social per a investigadors i professors universitaris d'arreu del món. Permet la cerca per universitat, àrea d'especialitat, departament o nom de persona.
  • ResearchGATE: Xarxa per a investigadors, feta per investigadors. Té per objectiu trobar investigadors i estudis d'interès i propiciar la col·laboració, el debat i el treball científic.
  • Publons: és un portal de internet que pretén contribuir a los peer reviewers i encoratja als investigadors a publicar les seves experiències en línia com a àrbitres. Startup creada a Nova Zelanda l'any 2013.
  • MyscienceWork: Xarxa social acadèmica que té per objectiu promoure el contacte entre científics i les publicacions en accés obert. Permet incloure l'OECID i generar estadístiques de l'investigador dins aquesta xarxa.
  • Scholaryhub: Plataforma d'accés obert sense ànim de lucre que pretén arribar a ser un portal per compartir i millorar les comunicacions acadèmiques.

Preguntes freqüents de xarxes socials acadèmiques

Per a qualsevol consulta, adreceu-vos al personal de suport a la recerca del vostre CRAI o bé  per correu electrònic(ELIMINAR)