CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

Indicadors d'impacte

Suport docencia

Permeten analitzar els treballs científics: els seus autors, les revistes on es publiquen i les institucions o països que els generen.

Es valora l'impacte de les publicacions. Analitzen el nombre de cites que reben els documents científics i són els que s'utilitzen per avaluar la qualitat d'una publicació concreta.

Es valora l'impacte dels investigadors. Analitzen el nombre de cites que reben i són els que s'utilitzen per avaluar l'autor i la repercussió que ha tingut la seva publicació.

llistats que claissifiquen les universitats i institucions d'educació superior a partir de criteris establerts i que permeten establir uns rànquings de qualitat relativa institucional.

Per qualsevol dubte o si necessiteu més informació, adreceu-vos presencialment (personalment o per telèfon) al Personal de suport a la recerca del vostre CRAI o al servei virtual Pregunta.