B3.1.5/1 Teoría literària

• B3.1.5/1.1 Llista dels alumnes matriculats a l'assignatura Teoria literària del curs 1985-1986. (Davant)
  • B3.1.5/1.2 Treballs de l'alumna M. Isabel Berenguer Tomàs sobre El cor del poble (9 pàgines mecanoscrites i 2 pàgines de la fotocòpia del text), sobre Hildebrand (13 pàgines de treball i 3 pàgines de la fotocòpia del text), i sobre Ortodòxia (10 pàgines i 2 pàgines més de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.3 Treballs de l'alumna M. Teresa Vidal i Vives sobre Les figuretes del pessebre (8 pàgines, una quartilla amb anotacions en bolígraf i 2 pàgines de la fotocòpia del text), sobre L'Escapçat (6 pàgines, una quartilla amb anotacions en bolígraf i 2 pàgines de la fotocòpia del text), i sobre Thànatos (6 pàgines, una quartilla amb anotacions en bolígraf i 2 pàgines de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.4 Treballs de l'alumna M. Teresa Vilà Rosell (que no apareix a la llista d'alumnes) sobre Els subalterns (16 pàgines i 2 pàgines de la fotocòpia del text), sobre Barris baixos (15 pàgines i 2 pàgines de la fotocòpia del text), sobre Tòpic (18 pàgines i 2 pàgines més de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.5 Treballs de l'alumne Joan Borràs Borràs sobre Glòria i caiguda d'Esperança Trinquis (9 pàgines de treball i 2 de la fotocòpia del text), sobre Nervis (11 pàgines mecanoscrites i 2 pàgines de la fotocòpia del text), sobre Quasi-conte alemany (6 pàgines i 2 pàgines de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.6 Treballs de l'alumna Josefina Tudó i Bergadà sobre Primer encontre amb Zaraath (6 pàgines), sobre Magnoliers al claustre (8 pàgines), i sobre Mirra (5 pàgines mecanoscrites i 4 de les fotocòpies dels textos). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.7 Treballs de l'alumna M. Arganyo Sentís Maté sobre La tertúlia (5 pàgines de treball i 2 de la fotocòpia del text), sobre Conversió i mort de Quim Federal (11 pàgines), i sobre Quasi-conte anglès d'Athalia Spinster (5 pàgines). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.8 Treballs de l'alumne Domènec Salvadó Poy sobre Sembobitis (4 pàgines), sobre Samsó, retrobat (3 pàgines), i sobre En Panets passeja el cap (3 pàgines mecanoscrites i 2 de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.9 Treball de l'alumne M. Callejón sobre els contes de Salvador Espriu Introducció a l'estudi d'una petita girafa (7 pàg. i 2 pàg. de la fotocòpia del text), sobre El meu amic Salom i Teoria de Crisant (20 pàg. i 4 pàg. de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)
  • B3.1.5/1.10 Treball de l'alumna M. Josepa Pons Pons, sobre Tereseta-que-baixava-les-escaletes (9 pàg. i 6 pàg. de la fotocòpia del text), Psyché (4 pàg. i 4 pàg. de fotocòpies) i Nabucodonosor (6 pàg. i 6 pàg. de la fotocòpia del text). (No escanejar. Document només consultable en paper)

• Documentació personal
  • Fons documental Mº Aurèlia Capmany