B2.1/2 Altres universitats

• B2.1/2.1 Mecanoscrit de la sol·licitud de Jaume Vidal Alcover per presentar-se com a aspirant a la càtedra de literatura catalana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Palma de Mallorca, enviada el 31 de març de 1982. (Davant i darrera)
  • B2.1/2.2 Mecanoscrit en castellà de la sol·licitud de Jaume Vidal Alcover per presentar-se com a aspirant a la càtedra de literatura catalana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Palma de Mallorca, enviada el 31 de març de 1982. (No escanejar. Document complert només consultable en paper)
  • B2.1/2.3 Fotocòpia de la versió en castellà del mecanoscrit de la sol·licitud de Jaume Vidal Alcover per presentar-se com a aspirant a la càtedra de literatura catalana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Palma de Mallorca, amb el segell de la Universitat de Barcelona que data de l'1 d'abril de 1982. (No escanejar. Document complert només consultable en paper)
  • B2.1/2.4 Mecanoscrit de la sol·licitud de Jaume Vidal Alcover per presentar-se com a aspirant a la càtedra de literatura catalana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Palma de Mallorca, enviada el 31 de març de 1982 i signada pel sol·licitant. (No escanejar. Document complert només consultable en paper)
  • B2.1/2.5 Mecanoscrit, més breu que els anteriors i amb diverses anotacions al marge, de la sol·licitud de Jaume Vidal Alcover per presentar-se com a aspirant a la càtedra de literatura catalana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Palma de Mallorca, que data del 3 de març de 1982. (Davant)
  • B2.1/2.6 Mecanoscrit, amb diverses anotacions al marge, de la sol·licitud de Jaume Vidal Alcover per presentar-se com a aspirant a la càtedra de literatura catalana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Palma de Mallorca, que data del 3 de març de 1982. (Davant)
  • B2.1/2.7 Nota de Lola Badia, dirigida a Jaume Vidal Alcover, que adjunta una notificació del dia, el lloc i l'hora de la constitució de la Comissió que ha de jutjar el concurs d'accés a les places de catedràtic de Filologia Catalana. La notificació, que porta el segell de la Universitat Autònoma de Barcelona, data del 12 de maig de 1988. (Davant nota i notificació)
  • B2.1/2.8 Programa del IXè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, celebrat a Alacant, del 9 al 14 de setembre de 1991, amb el patrocini de la Universitat d'Alacant i la col·laboració de la Universitat de València. (Davant i darrera)
  • B2.1/2.9 Programa del VIIè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, celebrat a Tarragona i Salou, de l'1 al 5 d'octubre de 1985, i patrocinat per la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona. (Davant coberta i primera pàgina. Document complert només consultable en paper)
  • B2.1/2.10 Notificació del Rectorat de la Universitat de València dirigida a Jaume Vidal Alcover, que formarà part com a vocal del tribunal que ha de jutjar la Tesi Doctoral presentada pel llicenciatJoan Fuster Ortells. La carta data del 29 de gener de 1985. (Davant carta)
  • B2.1/2.11 Carta del Departament de Filologia Catalana de la Universitat de Palma de Mallorca, que convida a Jaume Vidal Alcover a una reunió en què convoquen a totes les persones i entitats acadèmiques interessades en les qüestions de toponímia, amb l'objectiu de trobar uns criteris unitaris per a la normalització ortogràfica i morfològica dels noms de lloc de tots els països de llengua catalana. La carta, que consta de dos pàgines, data del 22 d'octubre de 1984. (Davant dos fulls)