A1.1/5 Dibuixos, postals, recordatoris, etc.

• A1.1/5.1 Dibuix i breu text en majúscules a tinta negra amb data del 9 d'octubre de 1980 que cita Salvador Espriu. Nota: Als costats del rectangle que formen el dibuix i les lletres hi apareixen unes mesures en centímetres, podria tractar-se d'una reproducció a escala d'una placa commemorativa o alguna cosa per l'estil. (només davant)
  • A1.1/5.2 Postal amb la fotografia de Joseph-Sébastien Pons (1886-1962), en motiu del centenari del seu naixement, que data del 8 de novembre de 1986. (davant i darrere)
  • A1.1/5.3 Estampa de paper blanc calat amb un dibuix de l'Ecce Homo en blanc i negre a la part frontal i un text en francès al revers: "Ecce Homo, voici l'Homme. Chrétiens, à la vue de ce sang dont notre Sauver est inondé...". (davant i darrere)
  • A1.1/5.4, 5.5 Dues estampes de la mare de Déu de Montserrat, una en color i una en blanc i negre. (davant i darrere de les dues)
  • A1.1/5.6 Estampa en forma de díptic amb una imatge en blanc i negre de la Mare de Déu de Montserrat a l'exterior i el text d'una oració a l'interior. (davant i darrere oberta)
  • A1.1/5.7 Estampa-recordatori del primer sacrament rebut per Jaime Llobet Martínez que data del 20 de maig de 1949. (davant i darrere)
  • A1.1/5.8, 5.9 Dues estampes-recordatori en forma de díptic per la mort de Joan Argenté i Reixach (18 de juliol de 1953), que conserven el mateix text a l'interior, però presenten imatges diferents de Jesucrist a la part exterior. (davant i darrere de les dues)
  • A1.1/5.10 Estampa de paper del "Santísimo Cristo de Santa Eulalia", amb un dibuix en blanc i negre. (només davant)
  • A1.1/5.11 Postal amb una imatge en color de la Verge de Meritxell, patrona d'Andorra. (només davant)
  • A1.1/5.12 Fotografia en blanc i negre de la coberta d'un llibre d'Herodot: Historia. Tomo I. (només davant)
  • A1.1/5.13 Fotografia en blanc i negre de la coberta de La Divine Comedie. Tome I, de Dante. (només davant)
  • A1.1/5.14 Postal del "I Festival Internacional de Teatro de San Sebastià. 3 al 10 de Mayo 1970". (només davant)
  • A1.1/5.15 Postal amb un dibuix en blanc i negre de Xavier Nogués titulat "Mutis". (només davant)
  • A1.1/5.16 Postal amb un dibuix dels Països Catalans, amb un text que fa referència a la diversitat i la unitat de la llengua catalana, realitzat per alumnes de l'Escola "Carolina Sala" de Pego (Marina Alta) per iniciativa de l'Òmnium Cultural el 1974. (davant i darrere)
  • A1.1/5.17, 5.18, 5.19 Postals amb imatges de diversos monuments de Salamanca: una del Palacio de Monterrey, una de la Casa de las Conchas i una de la Torre del Clavero. (només davant, 3 fotografies)
  • A1.1/5.20 Recordatori del primer sacrament d'Albert Viñoli Sastre uqe data del 14 de maig de 1955.
  • A1.1/5.21 Estampa amb un dibuix en blanc i negre de la Sagrada Família a l'anvers i text al revers realitzada per la Parroquial Basílica de Ntra. Sra. De la Mercè i Sant Miquel Arcàngel. El motiu de l'estampa és el "record de la festa anyal que els Chors de la Visita Domiciliària Mensual, dediquen a Jesús, Maria i Josep" i data del 13 de gener de 1935. (davant i darrere)
  • A1.1/5.22 Retrat de M. Aurèlia Capmany fet amb llapis sobre una cartolina blanca que data del 22 de maig de 1985. (només davant)
  • A1.1/5.23 Targeta d'ASTERIA, Sociedad Cultural y Recreativa, on s'anuncien les activitats organitzades pel desembre de 1956. (davant i darrere)
  • A1.1/5.24 Grapat en una cartolina, un full que correspon a la p. 371 de Cultura-Folklore, núm.70, on hi ha un poema de Pere Català i Roca. El poema està encapçalat per la inscripció In memoriam Aureli Capmany, el recordatori data de l'octubre de 1954. (només davant)