El CRAI dia a dia

• 20 d'octubre de 2017

Activitats en commemoració de la Setmana internacional de l'Accés Obert (Open Access Week) a la URV

Des de l'any 2008, a nivell mundial es celebra la setmana de l'accés obert amb l'objectiu de promoure les polítiques d'accés obert que es porten a terme des de l'àmbit universitari i d'investigació.

Enguany la Setmana internacional de l'Accés obert (Open Access Week), es celebra del 23 al 29 d'octubre, i té per lema "Open in Order to".

La URV s'ha sumat a aquesta iniciativa de promoció amb un seguit d'activitats:

- Organització de dos cursos de formació PROFID:

"Millora la visibilitat de la teva producció científica: accés obert i repositori institucional "

“Com publicar un treball científic a revistes tècniques de l'IEEE: opcions d'edició en accés obert (IEEE Author's Workshop)”

- Participació en el "Micro-MOOC sobre Accés Obert" que coordina  la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i en el que participen a més altres universitats catalanes.

- Assistència de personal del CRAI al congrés "Ecosistemas del Conocimiento abierto (ECA 2017)"

- Elaboració i difusió de la infografia "Beneficis de publicar el TFG/TFM al Repositori institucional"

Si voleu conèixer les diverses activitats organitzades arreu del món amb motiu de l'esdeveniment, consulteu el lloc web Open Access Week.

Trobareu recursos relacionats amb l'accés obert al CRAI de la URV, als següents enllaços:

/ca/que-us-oferim/suport-investigacio/open-access/

/media/upload//arxius/crai/recerca/acces_obert.pdf