CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 18 de novembre de 2016

Nous recursos electrònics al CRAI: Paquets de llibres electrònics Springer

El CRAI Campus Sescelades ha adquirit quatre paquets de llibres electrònics de l'editorial Springer publicats el 2016.

• - Behavioral Science & Psychology 2016 (211 títols)
    • - Chemistry and Materials Science 2016 (302 títols)
    • - Education 2016 (487 títols)
    • - Engineering 2016 (968 títols que completen la subscripció ja disponible de 4.000 títols publicats entre 2010 i 2015)

La plataforma SpringerLink, permet tant la visualització com la descàrrega de capítols o llibres sencers per part de múltiples usuaris simultanis. Incorpora un motor de cerca integrat que permet localitzar, entre tots els llibres d'aquests paquets, tots els capítols amb informació sobre el terme o expressió cercats.

Podeu accedir-hi des del següent enllaç i seleccionar l'àmbit temàtic que voleu consultar.

Si us connecteu des de casa, configureu el vostre navegador perquè us reconegui com a comunitat universitària URV (instruccions)

Tornar a Notícies