CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia RSS

• 18 de novembre de 2018

Dia europeu de l'ús prudent dels antibiòtics: selecció de recursos d'informació

Amb motiu del dia europeu de l'ús responsable dels antibiòtics el CRAI Medicina i Ciències de la Salut ofereix una relació de recursos sobre la matèria.

Per accedir al document, cliqueu aquí.

• Del 7 al 30 de novembre

Nova exposició al CRAI Catalunya: "Fotolectores protagonistas"

Us imagineu si poguéssiu ser per un moment protagonistes de la vostra novel·la favorita?

Més informació aquí

• 6 de novembre de 2018

Ara fa un any de la implementació de la segona fase de SABiDi (servei d’accés a la biblioteca digital de la URV)

El 6 de novembre de 2017 començà la segona fase de la implementació del servei d'accés a la biblioteca digital de la URV (SABIDI), que permet consultar, en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, les revistes electròniques, les bases de dades i els llibres electrònics contractats pel CRAI.

Aquest nou servei permet l'accés a la biblioteca digital des de qualsevol ordinador connectat a internet (tant si està situat dins com fora de la xarxa URV). El poden utilitzar, a més dels membres de la comunitat universitària,  els investigadors/es que col·laborin amb la URV i pertanyin a institucions vinculades a la URV amb la qual hagin signat un conveni d'acord amb el que preveu la Normativa d'accés a la biblioteca digital, aprovada en la sessió del Consell de Govern de la URV del 27 d'octubre de 2016.

• Fins el 30 de novembre

Recurs en període de prova: AVON Academic Video Online

Fins al 30 de novembre podem accedir, en període de prova, a AVON Academic Video Online

AVON és la col·lecció de vídeos (documentals, pel·lícules, demostracions, etc.) més completa disponible per a biblioteques. Ofereix més de 66.000 títols que abasten la més àmplia gamma d'àrees temàtiques, incloent-hi antropologia, empresa, cinema, salut, història, música i molt més.

Per accedir-hi cal buscar-ho al cercador amb aquest títol: AVON i, a més a més, cal activar "vídeo" en l'opció "Format" (al menú de l'esquerra del cercador).

• 5 de novembre de 2018

Horaris especials del CRAI en el període d'avaluació (novembre 2018 - gener 2019)

Del 12 de novembre al 20 de gener, el CRAI amplia l’horari d’obertura del CRAI campus Catalunya i el CRAI Medicina i Ciències de la Salut per període de preparació de treballs i exàmens.

L’horari d’obertura serà:

• De dilluns a divendres de 8 a 24 h
    • Dissabtes de 9 a 24 h
    • Diumenges de 9 a 15 h

Trobareu més informació dels horaris a l'enllaç següent

• 8 de novembre

Presentació del llibre "El rescat de les 100 donzelles o de Sant Esteve"

Dijous 8 de novembre a les 11.00 h tindrà lloc, al CRAI Catalunya, la presentació del llibre El rescat de les 100 donzelles o de Sant Esteve, coordinat per Coral Cuadrada Majó i Montserrat Garriga Pujals i editat per Publicacions URV.

Us hi esperem.

• 8 de novembre

Curs de la base de dades JBI al CRAI Catalunya

La base de dades del Joanna Briggs Institute (JBI) conté guies de pràctica clínica basades en l’evidència.

Aquest dijous 8 de novembre, de 15 a 16.30 h tindrem ocasió de conèixer el seu funcionament, de la mà de personal especialitzat de Wolters Kluwers. Us hi esperem a l’Aula de formació del CRAI Catalunya.

• Del 28 d'octubre a l'11 de novembre de 2018

Nou centre d’interès al CRAI Campus Sescelades: “I tu, què prefereixes, Halloween o castanyada?"

El CRAI campus Sescelades us presenta un nou centre d'interès "I tu, què prefereixes, Halloween o castanyada?".

Per més informació consulteu la notícia completa

• Del 28 d'octubre a l'11 de novembre de 2018

Nova exposició al CRAI campus Sescelades: "Marta Mata Garriga. Educació democràtica, una utopia?"

El CRAI campus Sescelades acull, del 29 d'octubre a l'11 de novembre, l'exposició "Marta Mata Garriga. Educació democràtica, una utopia?" cedida per la Fundació Àngels Garriga de Mata.

Més informació a la notícia completa.

• Fins al 12 de desembre

Recurs en període de prova: RIPM retrospective index to music periodicals with full text

Fins al 12 de desembre podem accedir, en període de prova, a RIPM retrospective index to music periodicals with full text

RIPM retrospective index to music periodicals with full text és una base de dades a text complet de publicacions periòdiques per l'estudi de la música i la vida musical des de 1760 fins a 1966. Proporciona recursos que no es troben a cap biblioteca, incloses sèries completes de nombroses publicacions periòdiques de diferents col·leccions.

Per accedir-hi cal buscar-ho al cercador exactament amb aquest títol: RIPM retrospective index to music periodicals with full text i, a més a més, cal activar "Biblioteques a tot el món" en l'opció "Biblioteca" (al menú de l'esquerra del cercador).

Pàgina 1 / 11