CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia RSS

• 5 i 6 d'octubre de 2017

Nou centre d'interès al CRAI Campus Sescelades

Amb motiu del dia Europeu de la Depressió el 5 d'octubre i del Dia Mundial del Somriure el 6 d'octubre, hem preparat al CRAI Sescelades una selecció de recursos que ens ajuden a reconèixer els diferents factors que poden portar a una persona a una depressió, i també aquells amb què podrem descobrir diferents teràpies i tècniques per afavorir el somriure.

Per més informació consulteu la notícia completa.

• 2 d'octubre de 2017

3 d'octubre: El CRAI tancat per l'adhesió de la URV a l'aturada general

Demà dimarts, 3 d’octubre, la URV s’adhereix a l’aturada general i el CRAI romandrà tancat.

• 12 de setembre de 2017

Horaris del CRAI curs 2017-2018

Consulta des d’aquí els horaris del CRAI curs 2017-2018

• 12 de setembre de 2017

Formació online de la Web of Science

El Segon Cicle de formació online de la Web of Science tindrà lloc del 18 al 22 de setembre. Ja podeu fer la preinscripció, amb la vostra adreça de correu electrònic institucional.

Des d’aquest enllaç us podreu descarregar els materials de formació.

Recordeu que la sessió es farà via Webex, per la qual cosa cal que la feu des d’un espai silenciós.

Esperem que sigui del vostre interès!

Jornades d'acollida d'estudiants de nou ingrés curs 2017-2018

El CRAI dóna la benvinguda als estudiants de nou ingrés participant en les jornades d'acollida que organitza la Universitat en cada campus.

Un any més el CRAI vol apropar-se als nous alumnes per mostrar-los els diferents serveis i recursos que els pot oferir. Durant aquestes jornades els estudiants podran conèixer el funcionament bàsic del CRAI i els serveis de què disposa, és a dir, horaris, préstec,... A més, en alguns campus s’oferirà la possibilitat de fer visites guiades.

Aquí podeu consultar l'horari d’aquestes jornades d'acollida.

També podeu consultar la documentació de la presentació del CRAI

Jornada d'acollida de becaris de col·laboració curs 2017-2018

El CRAI dóna la benvinguda als becaris de col·laboració del nou curs acadèmic amb una sessió de formació. Aquesta jornada se celebrarà el divendres 1 de setembre  de 10 a 13 h a la Sala de graus del Campus Catalunya.

Durant aquesta sessió d'acollida, els contiguts que es presenten són: definició del CRAI i els serveis que ofereix, drets i deures del becari i una introducció general a les tasques dels becaris al CRAI. A més també es realitza una visita guiada al CRAI del Campus Catalunya.

Aquesta formació està adreçada a tots els becaris del CRAI, tant els becaris de nou ingrés com els becaris de renovació.

A partir del dia 4 de setembre es realitzen les formacions específiques de Biblioteca, Factoria, Punt d'atenció a l'usuari i Informàtica.

• 2 de juny de 2017

Horaris d'estiu del CRAI 2017

Ja podeu consultar  els horaris d'estiu 2017 del CRAI de la URV per al període inclòs entre el 23 de juny i l'11 de setembre.

Mantenim obertes les nostres instal·lacions durant l'estiu, tot i que del 31 de juliol al 25 d’agost tanquen tots els CRAI excepte:

• la Unitat Docent Joan XXIII (Biblioteca Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona):
    • la Unitat Docent Pere Mata (Biblioteca Hospital Universitari Institut Pere Mata de Reus)
  • 10 de juliol de 2017

Préstec especial d'estiu 2017

A partir del 10 de juliol s’amplia el termini de préstec de documents fins el dia 4 de setembre de 2017.

Trobaràs més informació a l’enllaç següent.

Què fem al CRAI en un dia... Dades del 2016

L'èxit del CRAI està en els resultats que s'obtenen del seu ús, tal com ho demostra la recertificació ISO i els resultats del rànquing Secaba.

A continuació us presentem la relació d'espais i equipaments i les dades d'ús dels serveis i recursos documentals.

Per més informació consulteu les següents infografies:

- El CRAI en un dia

- Espais i equipaments

- Serveis

- Recursos documentals

- Qualitat

• 04 de juliol de 2017

Nou recurs electrònic al CRAI: STATISTA, portal d'estadístiques internacionals

El CRAI de la URV ha subscrit STATISTA, un portal especialitzat en estadístiques internacionals.

• La informació que ofereix prové de més de 18.000 fonts fiables. Hi trobareu més d'1.000.000 d'estadístiques de diferents temes com indústries, turisme, demografia, mercats, consumidors, tendències, etc.
    • Podeu descarregar els resultats en diferents formats (PNG, PPT, PDF, XLS).
    • També ofereix infografies, les quals poden ser de gran utilitat en els treballs de classe, Power Point, etc., així com informes o dossiers ja compilats sobre matèries concretes: La industria del vino en España, El consumo de los medios de comunicación en España...

Permet fer les cerques d'informació en diversos idiomes, entre ells l'espanyol.

Podeu accedir-hi des del següent enllaç o bé des de la pestanya Bases de dades de la pàgina web del CRAI.

Si us connecteu des de fora de la URV, consulteu les instruccions aquí.

Introducció a Statista (en anglès)

Pàgina 1 / 11