CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia RSS

• 17 de setembre 2018

Horari del CRAI del 17 de setembre al 14 d'octubre 2018

Ja podeu consultar l’horari del CRAI pel període inclòs entre el 17 de setembre i el 14 d’octubre.

Els CRAI campus Catalunya i CRAI campus Sescelades tancaran el dia 24 de setembre, i el CRAI campus Bellissens i el CRAI Medicina i ciències de la salut ho faran el dia 25 de setembre amb motiu de les festes locals.

• 8 de setembre 2018

Dia Mundial de la Fisioteràpia 2018: guia de recursos d'informació

Amb motiu del Dia Mundial de la Fisioteràpia 2018 el CRAI Medicina i Ciències de la Salut us ofereix una relació de recursos sobre aquesta malaltia.

Per veure el document cliqueu aquí

• Del 5 al 19 de setembre 2018

Exposició itinerant Retrats de vi al CRAI campus Terres de l’Ebre

Del 5 al 19 de setembre, el CRAI campus Terres de l'Ebre acull l'exposició fotogràfica Retrats de Vi.

La mostra itinerant és una selecció del fotògraf Maoz Eliakim, que ha retratat els enòlegs, els paisatges i els vins de la col·lecció editorial.

La mostra té com a element principal un quadre digital que recull imatges que no s'han vist encara en suport paper i que en aquest nou format guanyen protagonisme i sentit.

Acompanyant el quadre digital, l'exposició també inclou un catàleg imprès amb un alt valor visual.

• De l'1 al 30 de setembre

Nova exposició al CRAI Catalunya: "El Rectorat amb ulls d'infant"

Quina millor manera hi ha de començar el curs que a través dels ulls dels nostres infants?

Més informació a la notícia completa.

• Del 30 d'agost al 30 de setembre de 2018

Exposició itinerant "INCUNABLE(S) 1971-1991. La represa dels estudis universitaris" al CRAI campus Sescelades

Des del CRAI campus Sescelades us oferim en aquesta exposició imatges i textos de la nostra història universitària.

Per més informació consulteu la notícia completa

• 27 de juliol 2018

Jornada d'acollida de becaris de col·laboració curs 2018-2019

El CRAI dóna la benvinguda als becaris de col·laboració del nou curs acadèmic amb una sessió de formació. Aquesta jornada se celebrarà el dilluns 3 de setembre  de 10 a 13 h a la Sala de graus del Campus Catalunya.

Durant aquesta sessió d'acollida, els contiguts que es presenten són: definició del CRAI i els serveis que ofereix, drets i deures del becari i una introducció general a les tasques dels becaris al CRAI. A més, també, es realitza una visita guiada al CRAI del Campus Catalunya.

Aquesta formació està adreçada a tots els becaris del CRAI, tant els becaris de nou ingrés com els becaris de renovació.

A partir del dia 4 de setembre es realitzen les formacions específiques de Biblioteca, Factoria, Punt d'atenció a l'usuari i Informàtica.

• Del 29 d'agost al 30 de setembre

Homenatge pòstum a l'historiador Josep Fontana al CRAI Catalunya

El passat 28 d'agost ens deixava l'historiador Josep Fontana i Lázaro, mestre de mestres i un consolidat referent dins del món de la historiografia.

Més informació a la notícia completa.

• 29 d'agost 2018

Jornades d'acollida d'estudiants de nou ingrés curs 2018-2019

El CRAI dóna la benvinguda als estudiants de nou ingrés participant en les jornades d'acollida que organitza la Universitat en cada campus.

Un any més el CRAI vol apropar-se als nous alumnes per mostrar-los els diferents serveis i recursos que els pot oferir. Durant aquestes jornades els estudiants podran conèixer el funcionament bàsic del CRAI i els serveis de què disposa, és a dir, horaris, préstec,... A més, en alguns campus s'oferirà la possibilitat de fer visites guiades.

Aquí podeu consultar l'horari d'aquestes jornades d'acollida.

També podeu consultar la documentació de la presentació del CRAI

• 5 de juny de 2018

Horaris d'estiu del CRAI 2018

Ja podeu consultar els horaris d'estiu 2018 del CRAI de la URV per al període inclòs entre el 25 de juny i el 14 de setembre.

Mantenim obertes les nostres instal·lacions durant l'estiu, tot i que del 6 al 25 d'agost tanquen tots els CRAI.

Per més informació consulteu aquí

• 26 de juliol de 2018

Millores a la web del CRAI: nova caixa de cerca

Pàgina 1 / 9