CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

Consulteu la notícia completa

• 12 de desembre de 2019

Préstec especial de Nadal 2019-20 al CRAI

Els documents prestats i renovats a partir del dia 16 de desembre de 2019, tindran com a data de retorn el dilluns 7 de gener de 2020, excepte els documents dels CRAI campus Catalunya i CRAI Medicina oberts durant l'època de Nadal.

A causa del tancament d'algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC i de Préstec interbibliotecari rebudes a partir del dilluns 16 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dilluns 7 de gener de 2020.

• Fins al 31 de gener

Nova exposició al CRAI campus Catalunya: "Jordi Tiñena: el plaer d’escriure, un viatge per la trajectòria personal i literària de l’autor"

• 12 de desembre 2019

Horaris de Nadal del CRAI 2019-20

Ja podeu consultar els horaris de Nadal del CRAI (del 23 de desembre del 2019 al 6 de gener de 2020).

Aquest Nadal mantenim oberts el 23, 27, 28, 30 de desembre de 2019 i del 2 al 5 de gener de 2020 el CRAI Campus Catalunya i el CRAI Medicina i Ciències de la Salut. Enguany del 2 al 5 de gener n’ampliem l'obertura.

La resta de CRAI de campus tanquen del 22 de desembre de 2019 al 6 de gener de 2020.

Des del CRAI us desitgem unes Bones Festes!

• 12 de desembre de 2019

Nou Reglament del servei de préstec del CRAI

A partir de gener de 2020, entrarà en vigor l’actualització del Reglament del servei de préstec del Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI): préstec de documents, espais i equipaments.

Destaquem que:

• S'amplien els dies de préstec d’alguns documents (tipus A i D)
    • S’incorpora nous tipus d’usuaris.

Alhora, també canvia el Reglament de préstec consorciat.

Consulteu els reglaments aquí.

• Del 10 al 16 de desembre de 2019

Posa’t al dia sobre Web of Science

Inscriu-t'hi: https://www.recursoscientificos.fecyt.es/servicios/formacion/online

Entre el 10 i el 16 de desembre de 2019 FECYT i Clarivate Analytics organitzen el Segon cicle de formació en línia sobre Web of Science. L'objectiu és donar a conèixer les funcionalitats i les últimes novetats sobre aquesta base de dades multidisciplinària, que és un referent mundial de suport a la investigació científica i acadèmica.

S'han programat un total de 12 sessions gratuïtes sobre diversos aspectes de la plataforma, amb diferents nivells (bàsic, mitjà i avançat) i dirigides a usuaris, investigadors i personal bibliotecari. La durada de cadascuna d'elles és d'una hora i s'impartiran a través de la plataforma Webex.

Els cursos requereixen inscripció prèvia (utilitzeu sempre aquest enllaç). La primera vegada que hi accediu us demanarà que us valideu a SABiDi amb les credencials de la universitat. A partir d’aquí, podreu elegir la sessió o sessions del vostre interès. Utilitzeu el correu institucional de la URV quan empleneu el formulari d’inscripció. Un cop formalitzada, rebreu un correu de confirmació que cal guardar perquè contè l’enllaç per poder accedir a la sessió el dia i l’hora que correspongui.

Tots els usuaris que realitzin els cursos rebran un certificat d'assistència per correu electrònic.

A més a més, en el següent enllaç es podrà descarregar el material de formació d'aquestes sessions i d'altres cursos programats per FECYT sobre Web of Science i, també, sobre Scopus.

• Fins al 9 de desembre

Nova exposició al CRAI campus Catalunya: "Es porta dins"

Consulteu aquí la notícia completa.

• Del 2 al 13 de desembre de 2019

Nova exposició al CRAI campus Sescelades: #FotoRecercaURV2019”

Consulteu la notícia completa

• Del 3 de desembre al 7 de gener

Nova exposició al CRAI campus Catalunya: "RETRATS, dibuix i escultura", de Mercè Bessó

Consulteu aquí la notícia completa.

• Del 20 al 29 de novembre de 2019

Nova exposició al CRAI campus Sescelades: "Igualdad de género y Objectivos de Desarrollo Sostenible"

Us presentem l’exposició fotogràfica "Igualdad de género y Objectivos de Desarrollo Sostenible" organitzada per la Fundació MUSOL.

Per més informació consulteu la notícia completa.

Pàgina 1 / 23