Exposicions del CRAI dia a dia

• Del 12 de desembre de 2017 al 8 de gener de 2017

Nova exposició al CRAI Medicina l’exposició “Bodypaint Anatòmic”.

Fins al 8 de gener de 2018 podeu visitar al CRAI Medicina l'exposició "Bodypaint Anatòmic".

Un  projecte on es combinen art, ciència i divulgació amb la representació de diverses estructures anatòmiques sobre els cossos dels models.

BodyPaint Anatòmic és una exposició que mostra imatges fisiològiques i patològiques reproduïdes artísticament damunt del cos humà.

Aquesta proposta ha estat elaborada per  estudiants de Medicina de la Universitat de València i de Belles Artes de la Universitat Politècnica amb la pretensió de trencar amb la tradició d'estudiar l'anatomia mitjançant il·lustracions que representen parts de l'organisme.

En aquest cas els estudiants de Medicina han assessorat als de Belles Arts amb els seus coneixements d'anatomia mentre que el fotògraf  David Gimeno, format en la Escuela de Arte y Superior de Diseño de Valencia, s'ha sumat a la iniciativa amb la seva visió per aconseguir l'objectiu de la divulgació a través del retrat.

A la mostra podem trobar representacions de patologies com el càncer de mama o elcarcinoma de pulmó, i també exemples  fisiològics anatòmics, com Musculatura anterior i lateral de la cama diferents plans de la musculatura de l'espatlla.

Tornar a Notícies

Informació