Exposicions del CRAI dia a dia

• Del 15 al 30 de juny de 2017

Nova exposició al CRAI Catalunya: "Recursos historiogràfics sobre Antonio Agustín"

El CRAI Catalunya presenta una selecció de recursos historiogràfics sobre l'arquebisbe i estudiós del dret i les humanitats Antonio Agustín Albanell.

La mostra s'emmarca a les activitats del cicle "Antonio Agustín 500 anys. El Renaixement a Tarragona maig-juny 2017", organitzades per la Biblioteca del Seminari, el Departament de Cultura, la Biblioteca Pública de Tarragona, l'ICAC (Institut Català d'Arqueologia Clàssica), la Reial Societat Arqueològica Tarraconense, l'Associació de Bibliòfils de Tarragona, la Biblioteca-Hemeroteca Municipal, l'Ajuntament de Tarragona, el Departament de Filologia Catalana i el CRAI Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili.

Trobareu més informació en el següent enllaç.

Tornar a Notícies

Informació