Exposicions del CRAI dia a dia

• Del 2 al 13 de desembre de 2019

Nova exposició al CRAI campus Sescelades: #FotoRecercaURV2019”

El CRAI campus Sescelades acull, fins al 13 de desembre, l'exposició #FotoRecercaURV2019. La mostra recull les imatges presentades al V Concurs de Fotografia a les Xarxes Socials organitzat per la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV i cofinançat per la Fundación Española para la Ciència y la Tecnología (FECYT).

S'exposen un total de 23 imatges en gran format que plasmen diferents aspectes de la recerca, la innovació, les aplicacions tecnològiques i les activitats de divulgació científica de la Universitat Rovira i Virgili.

La novetat d'aquesta edició ha estat la inclusió de la categoria d'imatges relacionades amb la taula periòdica, amb motiu de l'Any Internacional de la Taula Periòdica. La guanyadora d'aquesta modalitat ha estat la fotografia de Natalia Batlles, estudiant d'Enginyeria Biomèdica.

Jordi Iglesias, estudiant del màster interuniversitari en Mecànica de Fluids Computacional i Violeta Pena, estudiant del grau d'Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris, han estat els guanyadors de les categories general i micro, respectivament.

El CRAI campus Sescelades segueix la itinerància d'aquesta exposició que té per objectiu donar visibilitat a la recerca que es fa a la nostra universitat i als seus protagonistes.

Tornar a Notícies

Informació