Exposicions del CRAI dia a dia

• De l'1 al 28 d'abril

Nova exposició al CRAI Catalunya: "Nuestra vida en Tarragona. Fotos hechas por los estudiantes chinos"

Exposició fotogràfica organitzada per l'Asociación de Estudiantes e Investigadores Chinos de Tarragona, el Centro de Estudios Hispánicos i el CRAI campus Catalunya.

Any rere any tenim el privilegi de compartir la nostra ciutat amb els alumnes xinesos que estudien a la URV. Gràcies a ells aprenem de la seva civilització: festes, menjars, llengua, celebracions, jocs, costums, etc.  Al mateix temps, aquesta comunitat xinesa s'integra a la vida universitària de Tarragona i s'imbueix de la nostra cultura.

La mostra fotogràfica que acollim al CRAI campus Catalunya fins al 28 d'abril està formada per una selecció de fotografies fetes pels estudiants xinesos durant la seva estada a Tarragona.

A través d'aquestes instantànies podem apreciar retalls íntims de les seves vides entre nosaltres: una oportunitat única de mirar-nos al mirall dels seus ulls.

Us hi esperem!

Tornar a Notícies