Exposicions del CRAI dia a dia

• Del 4 al 17 de març de 2019

Nova exposició al CRAI campus Sescelades: "L'enginy (in)visible. Dones i tecnologia: passat, present i futur"

El CRAI campus Sescelades acull l'exposió "L'enginy (in)visible. Dones i tecnologia: passat, present i futur". En ella es posa de relleu com les primeres escoles d'enginyeria a Catalunya van trigar més de 65 anys, des dels seus inicis, a tenir una dona a les seves aules.

Abans de 1980, entre tots els centres universitaris als quals s'impartien titulacions tecnològiques (enginyeria, arquitectura, informàtica o telecomunicacions), es van titular 631 dones, d'un total de més de 35000 estudiants. I des d'aquella data fins ara, el percentatge de dones a les titulacions tècniques sí que ha augmentat, però no supera el 30%...

Per tant, l'exposició mostra la (in)visible dificultat associada a la promoció del talent femení en l'àmbit tecnològic.

Cedida per la Societat Catalana de Tecnologia

Tornar a Notícies