Exposicions del CRAI dia a dia

• Del 24 d'abril al 3 de maig

Exposició itinerant "INCUNABLE(S) 1971-1991. La represa dels estudis universitaris" al CRAI Seu Baix Penedès

L'exposició"INCUNABLE(S) 1971-1991. La represa dels estudis universitaris" presenta els diferents il·lustradors que han participat en la confecció del llibre del mateix títol de la Dra. Joana Zaragoza.

És un llibre de memòria col·lectiva basat en els records narrats per la gent que va viure la Delegació de la Universitat de Barcelona a Tarragona, i que podeu trobar al catàleg de la URV

A més a més, a l'exposició hi trobareu material relacionat amb la vida universitària d'aquells anys.

Aquesta mostra és part de la memòria que s'ha recuperat i narrat en les pàgines del llibre i que podreu visitar durant aquest 2018 en els nostres CRAI.

Més informació aquí

Tornar a Notícies