Exposicions del CRAI dia a dia

• Del 3 al 20 d'abril de 2018

Nova exposició al CRAI Campus Sescelades: “Història i compromís de les germanes Úriz"

L'exposició "Pepita i Elisa Úriz Pi. De Badostáin a Berlín Oriental: Història i compromís de les germanes Úriz" se centra en la trajectòria vital i professional dues dones exemplars. D'origen navarrès, pioneres de la renovació pedagògica i lluitadores pels drets de les dones i els infants, les germanes Úriz exerciren com a professores a les Escoles de Magisteri de Girona, Lleida, Tarragona i Barcelona durant bona part del primer terç del segle XX, abans d'emprendre el camí d'un exili sense retorn.

Del pas d'Elisa Úriz per l'Escola de Magisteri de Tarragona, com a professora de música, exposem el seu expendient personal que pertany a l'Arxiu de la URV.

Organització: Concejo de Badostáin i Ayuntamiento del Valle de Egües (Navarra)

Us hi esperem!

Tornar a Notícies