MÉS DE 3200 “UNIVERSITARIS” PARTICIPEN A LA 2a EDICIÓ DE LA UNIRUN

Més de 3200 participants han pres part a la segona edició de la Unirun, celebrada aquest matí sobre una distància de 6.779 metres, amb sortida al Pg. Garcia Fària i arribada al Parc del Fòrum. El guanyador de la prova masculina ha estat Albert Ollé, que defensava els colors de la Universitat Politècnica de Catalunya (21:07), mentre que la primera dona en creuar la meta ha estat la corredora de la Universitat de Barcelona, Alexia Hartmann, establint un nou rècord de la cursa en categoria femenina, (25:23).

La segona i la tercera posició en categoria masculina han correspost a Juan Manuel Álvarez (21:10), que vestia els colors de la UPF, i Youssef Fateh de la UVIC (21:22) respectivament. I en categoria femenina, a les corredores Marina Bagur de la UB (25:31) i Neus Mas de la UPF (25:33).

La prova, impulsada per l'ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, la Secretaria General de l'Esport, l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i organitzada per Gaudium Sports, ha transcorregut en un ambient esportiu alhora que festiu. Les samarretes de colors, identificatives de cada Universitat, han envaït el circuit de La Cursa de les 12 Universitats catalanes, que ha transcorregut pel litoral del Districte de Sant Martí i de Sant Adrià de Besòs.

La copa de campions de la Unirun 2016 ha anat a parar, per segon any consecutiu, a la Universitat de Barcelona (548 punts). La Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat Pompeu Fabra han repetit podi, 2a posició (640 punts) i 3a posició (794) respectivament.

Pel que fa a la participació per part de la URV, aquesta va comptar amb 50 participants, 25 homes i 25 dones. Els millors atletes classificats van ser Pablo Tarditti en categoria masculina i Gemma Zapater en la femenina. En la classificació general per universitats la URV va ocupar la 11à posició final.