La URV aspira a tot al Campionat de Catalunya Universitari de Natació

L'equip de natació de la URV que competirà als Campionats de Catalunya Universitaris  el 20 de febrer a Cornellà és el més nombrós i destacat de la seva història. La selecció que intentarà, com a mínim, igualar la segona posició per punts que va aconseguir l'any passat està entrenada per Gemma Zapater i formada per 22 nedadors i nedadores provinents de diversos clubs de Tarragona com el CN Tarraco, el Reus Ploms, el Cambrils CN, el CN Vilaseca i de també, el CN Eivissa.

La relació de nedadors són Laura López, Ana Cocostegui, Sandra Rodríguez i Carlos López d'Enginyeria Química; Marc García d' Enginyeria Elèctrica; Sara Cabré i José Javier Montón d'Administració i Direcció d'Empreses; Oriol Legarre del doble grau d'Enginyeria Eléctrica i Electrónica; Biel Arilla, Sara Cardona, Jordina Ballesté i Roger Hierro de Fisioteràpia; Mireia Baiges d'Educació Infantil; Miguel Ángel Pollino de Biotecnologia; Guillem Judal i Robert Casín de Dret; Jon Rodríguez de Relacions laborals i Dret; Judit Rosell de Nutrició Humana I Dietètica; Georgina Torres d' Infermeria; Eva Maria Hernández de Educació Social; Yaiza Jiménez de Psicologia; Fabian Altozano de Enginyeria Telèmatica i Antoni Pérez-Portabella dels Estudis de Comunicació en representació del professorat.

La presentació de l'equip es va fer aquest passat dimecres a les instal·lacions del CN Tàrraco amb la presència del seu president, Josep Maria Claver, el delegat de Tarragona de la Federació Catalana de Natació, Joan Marsillac, la responsable del Servei d'Esports de la URV, Ruth Maqués, el coordinador de l'equip de natació de la URV i president del Cambrils CN, Toni Pérez-Portabella i de l'entrenadora Gemma Zapater.

Més informació:

Coordinador de l'equip: