Bons resultats de la URV al CCU de Karate

CAMPIONAT DE CATALUNYA UNIVERSITARI DE KARATE - 9 abril 2016 - Pavelló Poliesportiu de la UPC

El passat dissabte 9 d'abril es va celebrar el Campionat de Catalunya Universitari 2016 de karate, en jornada matinal al pavelló poliesportiu de la UPC de Barcelona.  EsportsURV va estar present amb una representació de 6 alumnes de la URV (quatre nois i dues noies).

El campionat va tenir una participació d'una trentena d'universitaris de UB, UAO, UdG, UAB, UdL, UVic, UPC i URL.

Els sis estudiants URV que dissabte es van desplaçar al Pavelló Poliesportiu de la UPC (lloc de celebració del campionat) són:

• Ignacio Cancio Albero, estudiant del Grau d'Infermeria. Modalitat Kata. Club de procedència:  C.K. Kushin-kai
  • Àlex Asna Sanches, estudiant de Grau de Relacions Laborals i Ocupació. Categoria de -67kg . Club de procedència: Club Karate Asna
  • Francesc Oliver Calero, estudiant de Grau d'Enologia. Categoria de -75kg. Club de procedència: Associació DO Trinidad
  • Jon Rodriguez Senz, estudiant de doble  Grau de Dret i Relacions Laborals i Ocupació. Categoria +84kg. Club de procedència: Ampa Teresa Miquel i Pamies
  • Ariadna Molina García, estudiant de Grau de Llengua i Literatura Hispàniques. Categoria -61kg. Club de procedència: Associació DO Trinidad
  • Marta Ballabriga Puerta, estudiant de Grau de Periodisme. Categoria -61kg. Club de procedència: Karate Club Shuto

Els resultats van ser prou destacables per la URV, així tots els estudiants van ser podi en la seva categoria. Nacho Cancio va fer bronze en Kata i Jon Rodríguez també va emportar-se un bronze en la seva participació juntant les dues categories de +84kg i -84kg. Francesc Oliver va ser argent en -67kg igualment que Marta Ballabriga que també va fer un argent en -61kg. Els dos ors de la URV van ser per Ariadna Molina (-61kg) i Àlex Asna (-67kg), aquest últim va participar en la categoria conjunta de -60kg i -67kg.

Un total de dos Ors, dos Argents i dos Bronzes van ser el resultat de la participació d'aquests sis estudiants de la URV.

El proper campionat serà el Campionat d'Espanya Universitari que tindrà lloc a Murcia els dies 12 i 13 de maig amb la UCAM com a universitat organitzadora.