Destacada participació de la URV als CCU de judo

CAMPIONAT DE CATALUNYA UNIVERSITARI DE JUDO - 9 abril 2016 - Instal.lacions d'EsportsUB

El mateix dissabte 9 d'abril va ser el torn del Judo, que va tenir lloc a la tarda a les intal.lacions d'EsportsUB..  EsportsURV va estar present amb una representació de 5 alumnes de la URV (quatre nois i una noia).

El campionat va tenir una participació d'una cinquantena  d'universitaris de les dotze universitats catalanes.

Els cinc estudiants URV que dissabte es van desplaçar al UB són:

• Gerard Garriga Ortega, estudiant del Grau de Bioqímica i Biologia Molecular. Categoria -60kg. Club de procedència: Club Judo Pallaresos
  • Cristòfol Daudén Esmel, estudiant del doble Grau d'Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia. Categoria -73kg. Club de procedència: Nucli tecnificació Priorat-Tortosa
  • Jordi Borrell Vives, estudiant del Grau d'Enginyeria Informàtica . Categoria -73kg . Club de procedència: Club Judo Priorat
  • Nassary Hernández del Angel, estudiant del Grau Nutrició i Metabolisme . Categoria -73kg. Club de procedència: Vital Esport
  • Maria Sarlé Solé, estudiant del Grau de Biotecnologia . Categoria -70kg. Club de procedència: Vital Esport

Els resultats de Judo també van ser molt bons tot i  el nivell del campionat. Maria Sarlé va ser argent en la categoria conjunta dels dos pesos -70kg i -78kg. Tòful Daudén també va ser argent en la difícil categoria de -73kg. I Gerard Garriga, esportista d'Alt Nivell, va fer l'or en la categoria de -60kg.

Un total d'un Or i  dos Argents van ser el resultat de la participació d'aquests cinc estudiants de la URV.

L'esport del Judo no té convocatòria de Campionat d'Espanya Universitari. Però aquest any es celebren els EUSA Games (jocs europeus universitaris) i el judo és un dels esports que tindran participació, entre d'altres.  Desde EsportsURV es treballa per estudiar la viabilitat de la participació dels estudiants URV als EUSA Games tot designant uns criteris de participació.