V Caminada A bon pas fem salut a Tarragona

Mes de 150 persones participen en la caminada "A bon pas fem salut" a Tarragona

La 5ª caminada "a bon pas fem salut" ha aplegat caminants, que han fet un recorregut d'uns 6 kms creuant els llocs més emblemàtics de Tarragona en una tarda asolellada:

Ha estat el dijous, 6 d'abril coincidint amb el dia Mundial de l'activitat física (DMAF) per fomentar les practiques saludables.

La caminada ha estat organitzada per la representació territorial de l'Agència de Salut Pública de Catalunya del Departament de Salut, el Consell Esportiu del Tarragonès i Esports de la Universitat Rovira i Virgili.

Abans de la caminada es va fer una sessió d'escalfament inicial i, tot seguit, es va començar a caminar des de l'esplanada del Camp de Mart. A l'acabar es va fer una sessió d'estiraments. Convé ressaltar que l'activitat s'adreçava a persones de totes les edats amb l'objectiu de fomentar els efectes saludables de la pràctica regular de l'activitat física i l'esport.

L'acte ha estat possible gràcies a la col·laboració activa d'entitats professionals de Tarragona, com el Col·legi Oficial de Veterinaris, el Col·legi Oficial de Llicenciats en Educació i Ciències de l'Activitat Física i l'Esport -que va dirigir els exercicis d'escalfament i estirament-, el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers, el Col·legi Oficial de Metges i el Col·legi Oficial de Farmacèutics.

Per part de la URV han participat una quarantena de persones que pertànyen a la Comunitat Universitaria, així com de l'Aula de la Gent Gran de Tarragona.

Per veure més fotografies de la caminada, clica aquí.