Bons resultats de la URV als CCU d'esports de platja

El passat divendres 6 de maig una representació d'estudiants de la URV va participar als Campionats de Catalunya Universitaris 2016 (CCU16)  d'esports de platja.  35 esportistes URV de les modalitats de Futbol Platja femení i masculí, Volei Platja femení i masculí i Ultimate Frisbee.

La selecció URV de Futbol Platja femení  va ser l'equip URV amb millor classificació de la jornada universitària de platja. Les noies entrenades per Jaume Pedra van proclamar-se campiones de l'edició 2016 en guanyar en la final a la Universitat Ramón Llull per un 2-1.

La URV també va fer podi amb dos argents més. En aquest cas en Volei Platja masculí amb la parella Javier Naya i Joel Orduña que van perdre la final amb la Universitat de Lleida ( Lluís Rabassa i Carles Tersa) . Les noies del volei platja van perdre la seva final amb la Universitat de Girona (Amal Quevedo i Clara Diaz) .

La selecció URV de Futbol Platja masculí  entrenada per Joan Sebastià va fer un bon paper en la seva participació i va estar a  punt de classificar-se per la final en perdre ( 4-3 )  en semis amb la guanyadora del campionat , la UPF . En el partit pel 3r i 4t lloc però, la superioritat de la UdG va ser clara i els nostres van sortir derrotats per un 5-1.

A la tarda va ser el torn de l'Ultimate Frisbee, on es va aconseguir una única victòria molt treballada, en l'últim partit i amb un combinat UPC/UB. Anteriorment s'havien perdut els  partits amb les universitats de UdG i UPF.

El balanç de la sortida als CCU16 d'esports de platja va ser molt positiva pels estudiants URV, on van poder gaudir d'una jornada d'esport i convivència universitària .

Àlbum de fotos del campionat: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.948997675213739.1073741848.552752804838230&type=1&l=cda9af3e53