El Club Tennis Reus Monterols i la URV signen un acord de col·laboració

El president del Club Tennis Reus Monterols, Jordi Compte, y la vicerectora de la Universitat Rovira i Virgili, la Dra. Arantxa Capdevila, van formalitzar un acord de col·laboració entre ambdues entitats en virtut del qual les instal·lacions de tenis, pàdel i fitness del club reusenc es trobaran a disposició a partir d'ara dels estudiants de la URV.

L'acord inclou que EsportsURV, que té com a objectiu fomentar la pràctica de la activitat física i l'esport, realitzarà els seus cursos i entrenaments de tennis i pàdel en les instal·lacions del Monterols.

Finalment el Monterols també ofereix diversos avantatges per a que els diferents membres de la comunitat universitària pugui fer-se'n soci, com es el cas de descomptes i promocions.