Més de cent participants a la II Piraguada del CTE

Un total de 110 inscrits i 77 piragües -33 dobles i 44 individuals- han participat en la segona edició de la piraguada organitzada per Esports URV i el campus ebrenc. Des de l’organització s’ha valorat molt positivament l’elevada participació, que ha superat la de l’any passat, i també el desenvolupament de l’activitat sense cap tipus d’incident.

L’objectiu d’aquesta diada lúdica i esportiva ha estat promoure i reforçar l’esport a la universitat, fomentar lligams entre els alumnes dels diferents campus i al mateix temps donar a conèixer l’entorn natural i l’impactant paisatge fluvial del riu als estudiants que no són del territori. Un objectiu assolit, ja que dels 110 inscrits 55 provenien d’altres campus de la URV. Una altra dada remarcable és que un 20% dels inscrits ja van participar a la piraguada de l’any passat.

Als participants se’ls ha donat un carnet de piragüista. L’activitat ha comptat amb el suport de la secretaria general de l’Esport de la Generalitat, els ajuntaments de Tortosa i Xerta i l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (IDECE).