II Jornada d'Activitat Física i Esport a la Seu del Baix Penedès

El passat dijous 22 de gener es va celebrar la II Jornada esportiva a la Seu del Baix Penedès amb una participació de 43 persones, entre membres de la comunitat universitària: estudiants d'Educació Infantil, PAS i PDI.

Durant el matí, es van realizar dues activitats, la primera sessió, al pavelló de Santa Maria del Mar, va consistir en fer una simul·lació d’una activitat de sensibilització per conscienciar als estudiants de les condicions en que participa un alumne amb discapacitat visual, tant sigui cec o de baixa visió.

La segona activitat, de caiac, es va realitzar en un dia assolellat, on 18 membres de la comunitat universitària van poder disfrutar de l’experiència del caiac de mar.

Aquesta jornada va comptar amb la col·laboració del Patronat Municipal del Vendrell i de la Fundació ONCE.