II Campionat Universitari de carreres d’orientació de la Xarxa Vives

Els passats 9 i 10 d’abril va tenir lloc a Font-romeu a la Alta Cerdanya francesa, el II Campionat Universitari de carreres d’orientació de la Xarxa Vives. Organitzat per la Universitat de Perpinyà Via Domitia, va comptar amb la participació de 34 estudiants de les universitats següents: Alacant, Barcelona, Girona, Politècnica de Catalunya, Perpinyà Via Domitia, Rovira i Virgili, Valencia, Vic-Central de Catalunya i Poitiers.

En la carrera hi van competir quatre estudiants representants de la URV, dels quals l’Eduard Vizcaya, estudiant del Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, es va classificar en 3ra posició en la modalitat de llarga distància i en 2a posició en mitja distància.

Tantmateix la Universitat Rovira i Virgili va quedar en 4a posició de la classificació general per Universitats.

La classificiacó completa es pot veure a la pàgina web de la Xarxa Vives.