Acte de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris

El dimarts 7 d'Octubre de 2014 es va celebrar a la Universitat de Vic l'acte de cloenda dels Campionats Universitàris del Curs 2013/14. Durant l'acte es va presentar la memòria on es poden observar dades interessants com la praticipació per universitats (134 equips), el nombre total d'estudiants involucrats en esports per equip (1493), el nombre de participants en esports individuals (860) i el nombre de medalles per universitat (28 per la URV).

Tenim l'orgull també de mencionar que 5 estudiants de la URV van estar triats com a millors esportistes, cadascun en el seu respectiu esport: Gerard Pérez Cristo en BTT, Òscar Martínez Castro en Duatló, Àlex Asna Sanches en Kàrate, Anton Sans Riola en Pàdel i José Javier Montón Cruz en Aigües Obertes.