ASSOCIACIÓ D'ANTICS ALUMNES I AMICS DE L'ESCOLA D'INFERMERIA DE TORTOSA

Amb motiu de la celebració dels 25 anys de l'Escola d'Infermeria de la Universitat Rovira i Virgili al Campus de les Terres de l'Ebre, es va crear l'Associació d'Antics Alumnes i Amics de l'Escola d'Infermeria de Tortosa (URV Campus Terres de l'Ebre). En aquest espai trobareu indicacions per associar-vos.

L’associació té com a objectiu la vinculació a la Universitat Rovira i Virgili dels seus antics alumnes i amics, potenciant les relacions entre ells mitjançant la promoció de tot tipus d’activitats. En particular es perseguiran els següents fins:

• Servir de vincle de relació permanent entre la Universitat i la societat.
  • Proposar a la Universitat activitats que es considerin oportunes per incrementar la projecció social.
  • Contribuir al prestigi i a l’acompliment de les funcions socials i de projecció de la URV.
  • Desenvolupar activitats i serveis per l’orientació i inserció laboral dels titulats universitaris.
  • Promocionar la formació continuada dels antics alumnes i amics en el seu àmbit professional.
  • Estimular la creació o ampliació de beques i premis per alumnes i graduats de la URV.
  • Fomentar entre els socis les relacions socials, personals i culturals.
  • Facilitar l’intercanvi, les relacions i la col·laboració amb les promocions universitàries per a la realització de trobades.
  • Facilitar l’intercanvi i col·laboració amb altres associacions.