Fòrum d'Ocupació Campus Terres de l'Ebre

Informació general

El Fòrum està adreçat a tots els estudiants de la Universitat Rovira i Virgili, als estudiants del darrer curs de cicles formatius i a les persones que actualment estan a la cerca d’ocupació, especialment en llocs qualificats. L'accés és lliure.

Al Fòrum estan representats diversos sectors econòmics. Independentment del sector econòmic a què pertanyin, són grans empreses que disposen d'una àmplia plantilla, amb perfils professionals de diverses disciplines acadèmiques.

Per tant, qualsevol dels estands pot ser interessant de visitar, independentment del teu ensenyament o formació.

Si assisteixes al Fòrum tindràs l'oportunitat d'intercanviar impressions amb els tècnics responsables dels recursos humans de les empreses participants:

• Coneixeràs empreses i entitats importants que busquen professionals qualificats.
  • Tindràs accés a les ofertes de treball que ofereixen.
  • Podràs lliurar el teu currículum directament als tècnics de recursos humans de les empreses.
  • Rebràs orientació sobre els perfils professionals més sol·licitats a cada empresa i les carreres professionals que pots desenvolupar.
  • Obtindràs assessorament sobre els mecanismes d'accés i les proves de selecció.
  • Si busques un lloc de pràctiques per a l'estiu o durant el curs, el Fòrum és la millor forma de conèixer els programes de pràctiques de cada empresa i les places disponibles.

Ja siguis estudiant, recent titulat o professional en actiu, el Fòrum és el millor espai per trobar la teva oportunitat.

Els Joves entre 16 i 29 anys que actualment no estudien ni treballen es poden inscriure a la jornada omplint la fitxa d’inscripcions que hi ha en aquest enllaç

Empreses participants

Aquesta edició esta adreçada a la major part d'ensenyaments de la URV, amb presència de tots els sectors empresarials.

Programa d'activitats

• 9-10h Taller: Dinàmica de grup per afrontar un procés de selecció 2, impartit per professionals de l'empresa ADECCO (inscripció obligatòria) - Aula 109 (aquest taller s’obrirà un cop ple el taller Dinàmica de grup per afrontar un procés de selecció 1)
  • 9-10h Taller: Comunicació impacte, impartit pel professor del Institut de l'Ebre David Gámez, en català(Inscripció obligatòria) - Aula 113
  • 10-11h Taller: Dinàmica de grup per afrontar un procés de selecció 1, impartit per professionals de l'empresa ADECCO (Inscripció obligatòria) - Aula 109
  • 10-11h Taller: Communication impact, impartit pel professor del Institut de l'Ebre David Gámez en anglès (Inscripció obligatòria) - Aula 113
  • 10.15-11h Xerrada adreçada a les empreses: Fabricació additiva , moment actual impartida per Rosendo Ferri Prof. de Fabricació Mecànica de l'Institut de l'Ebre- Aula Magna
  • 11-11.30h Acte d'inauguració del VI Fòrum d'Ocupació de captació i retenció de talent a les Terres de l'Ebre - Aula Magna
  • 11.30-13.30h Atenció als estands
  • 11.30-12.15h Taller: Economia social i el cooperativisme, impartit per professionals d'Ateneu Cooperatiu Terres de L'Ebre - Aula 113
  • 12.15-12.30h Xerrada: Esportistes satisfets és la nostra professió, impartida per Decathlon-Aula 113
  • 13.15-14.00h Conferència: Emprendre, una actitud de vida, impartida per Maria Batet Rovirosa - Aula Magna. Presentació a càrrec de Francesc Minguell gerent de la Cambra de Comerç de Tortosa.
  • 14.00-15.00h Dinar de treball
  • 15.00-15.15h Sessió informativa adreçada a les empreses de la Borsa de Treball de la Facultat de l'Economia i Empresa - Aula Magna
  • 15.00-17.00h Atenció als estands

Consells pràctics

Prepara i segueix aquests consells pràctics. Aprofita al màxim la visita al Fòrum!

Què cal preparar abans del Fòrum?
  • Decideix quines empreses t'interessen més i visita les seves pàgines web per obtenir informació abans d'apropar-te a l'estand de l'empresa.
  • Aprofita la teva visita per causar bona impressió i consultar els teus dubtes amb el responsables de recursos humans de les empreses.
  • Prepara i actualitza el teu currículum i porta còpies suficients per entregar a les empreses participants que més t'interessin.
  • Consulta la programació de tallers i activitats concretes que es realitzaran i inscriu-te, poden ser interessants per al teu futur professional.
Participa activament en el Fòrum d'Ocupació!
  • Visita els estands d'aquelles empreses que més t'interessin per conèixer com treballen, quines vacants ofereixen actualment, quines fases tenen els seus processos de selecció, etc. Tens una oportunitat única de tenir a l'abast els responsables de recursos humans de les empreses.
  • Aprofita per vendre't com a futur professional competent, demostra les teves habilitats, mostra't cordial i interessat, i obté tota la informació possible per resoldre les teves inquietuds i interessos professionals.

Organitzadors i Col·laboradors

La Universitat Rovira i Virgili, la Càtedra d'Economia Local i Regional, L'IDECE (Institut per al desenvolupament de les comarques de l'Ebre), Institut de l'Ebre i la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Tortosa organitzem conjuntament el VI Fòrum d'Ocupació de captació i retenció de talent al territori, al Campus Terres de l'Ebre ubicat a Tortosa.

Volem establir un magnífic punt de trobada entre la comunitat universitària, els estudiants de cicles formatius, els cercadors de feina, la societat i el sector socioeconòmic, per assolir com a principal objectiu la interacció entre l'oferta i la demanda de treball del nostre territori.

Tornar a l'inici