Comissió sobre el Protocol contra agressions discriminatòries i d'assetjament

Malauradament, la societat on vivim pateix dia a dia agressions agravades per discriminacions de qualsevol tipus: de gènere, procedència, sexualitat, etc. Per tant, la universitat necessita de procediments per actuar davant d’agressions. No sols quan veiem que hi ha l’agressió i, per tant, no passin per alt, sinó també per a prevenir aquestes i així tinguin les conseqüències necessàries per a tal tipus d’accions.

Així que, des del Consell d’Estudiants us animem a participar en aquesta comissió per donar la base del que ha de ser el Protocol d’actuació que regeixi a la Universitat, no sols des d’una perspectiva vertical (professor-estudiant), sino també horizontal (d’estudiant a estudiant) i l’elaboració d’una guia de prevenció per saber quan observem indicis d’una possible agressió poder actuar de manera adequada.

*Els camps són obligatoris