saltar al contingut principal
Cercar
URV

Els Punts d'Atenció Universitària i els BACU's

El Punt d'Atenció a l'Usuari - Bacu, és un servei d'informació centralitzat que resol qualsevol dubte sobre serveis, organització, activitats i funcionament general de la URV i sobre els serveis que específicament ofereix el CRAI.

Alguns dels temes que són de més interès entre els estudiants són:

Servei d'Esports, Borsa d'Habitatge, Borsa de Treball i Beques i Ajuts.

Des del Punt d'Atenció a l'Usuari - Bacu es dóna informació presencial sobre qualsevol consulta dels serveis que es presten a la URV i es facilita tota la informació possible per donar resposta als dubtes que sorgeixen als estudiants i a la resta de la comunitat universitària.

En resum, es tracta d'aconseguir que el col·lectiu universitari disposi d'un servei on adreçar-se en cas de dubtes o consultes. Allí se'ls ajuda o se'ls adreça a on correspongui, sempre buscant la millor resposta i la millor solució.

Es poden fer les consultes presencialment, per telèfon o a través del Servei Pregunta.